اپراتور ها با صنعت پرداخت تعامل سازنده را آغاز کنند

امنیت، سهولت و سرعت کاربری و دسترس‌پذیری، ابعاد اصلی نیازهای مردم در حوزه پرداخت است . با وجود اینکه با این تصمیم یکی از ابزارهای قابل دسترسی مردم حذف می‌شود، اما امنیت مهم‌ترین شاخص در صنعت پرداخت بوده و اولویت آن باید در نظر گرفته شود.

موبنا – به گزارش موبنا، مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان( تاپ) در حمایت از تصمیم اخیر بانک مرکزی در خصوص توسعه استفاده از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی گفت: این تصمیم در زمان منطقی و در راستای تامین نیاز مردم اتخاذ شده است. ضمن اینکه مقدمه ای بجا برای اصلاح نظام کارمزد صنعت پرداخت است لذا وظیفه تمام اصحاب حوزه پرداخت و بانکی است که حمایت قاطع خود را از این تصمیم اعلام کنند .
قنبریان افزود : امنیت، سهولت و سرعت کاربری و دسترس پذیری، ابعاد اصلی نیازهای مردم در حوزه پرداخت است . با وجود اینکه با این تصمیم یکی از ابزارهای قابل دسترسی مردم حذف می شود، اما امنیت مهم ترین شاخص در صنعت پرداخت بوده و اولویت آن باید در نظر گرفته شود. از طرفی با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و اینترنت همراه و همچنین بلوغ اپلیکیشن های پرداخت، تمام ابعاد نیازهای مردم می تواند از این طریق برآورده شود.
وی ادامه داد : تجارت الکترونیک پارسیان با این رویکرد تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه اپلیکیشن تاپ و سایر فناوری های نوین قرار داده است. از این رو این اقدام تاثیر منفی در این شرکت نداشته و کاربران همچون گذشته می توانند از سرویس های متنوع اپلیکیشن استفاده نمایند. وی گفت : اپلیکیشن تاپ هم اکنون سرویس های کاربردی نظیر کارت به کارت ، پرداخت قبض ، خرید شارژ ، خرید بسته اینترنت ، کمک به خیریه ، پرداخت جریمه و اخیرا امکان مانده گیری از حساب کارت های بانکی عضو شتاب را فراهم آورده که کاربران آن می توانند با امنیت و سهولت از آن استفاده کنند .
از سوی دیگر، این تصمیم که در راستای حفظ امنیت خدمات پرداخت بوده و می تواند فصل جدیدی از همکاری های میان اپراتورهای تلفن همراه که دارای شبکه گسترده ارتباطی هستند و شرکت های psp ایجاد و با تعامل سازنده این دو حوزه نسبت به گسترش صنعت پرداخت در حوزه های امن تر اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا