تعویض درب های قدیمی در بازسازی ساختمان

معمولا در بازسازی های مسکن ، درب های ورودی چوبی قدیمی با درب های ضد سرقت جدید تعویض می شود.

موبنا – بهترین پیشنهاد برای خریداران متناسب با قیمت در ضد سرقت ، انتخاب مدل های ضد سرقت با رویه های ترک وارداتی می باشد. به دلیل اینکه این دربها کیفیتی متناسب با موارد وارداتی خود را دارد در عین حال نسب به قیمت درب ضد سرقت ترک ، هزینه ی کمتری پرداخت می شود.

فروش در ضد سرقت ترک در سالیان اخیر نسبت به درب های رویه ترک افت داشته است. با توجه به اینکه بیشتر از نیمی از فروش بازار توسط مصرف کنندگان انجام می شود ، ساخت سفارشی درب با ابعاد دلخواه مشتری بسیار با اهمیت می باشد. این در صورتی می باشد که درب های وارداتی با ابعاد مشخص وارد ایران می شوند و امکان تغییر در ابعاد وجود ندارد.

در کنار این موضوع، خدمات پس از فروش برای درب های وارداتی ترکیه نسبت به درب های که مونتاژ ایران می باشند زمان بر تر می باشد. امکان ساخت رویه درب و تعویض رویه درب ضد سرقت برای مشتریانی که درخواست دارند در نمونه های وارداتی زمان بر می باشد که باعث نارضایتی مشتری می شود.

هزینه نصب درب های وارداتی نیز نسبت به درب های مونتاژ ایرانی بالاتر می باشد و با توجه به رکود بازار این نیز باعث افزایش قیمت نهایی خرید درب ضد سرقت می شود.

در کنار درب های ضد سرقت ، درب داخلی ساختمان نیز قابل تعویض می باشد. درب های داخلی به دو دسته ی کلی درب های اچ دی اف و درب های ام دی اف تقسیم بندی می شوند. درب های اچ دی اف با رنگ های مختلف و روکش های پی وی سی در بازار قابل عرضه می باشد. درب داخلی ساختمانی نیز با روکش های پی وی سی و رنگ شده در بازار ارائه می شوند. بطور کلی قیمت درب های ام دی افی از درب های دیگر بالاتر می باشد. در در صورت کلی نیز درب ها را نمی توان به عنوان درب ضد آب نام برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا