ال‌جی برای گوشی‌های سونی نمایشگر انعطاف‌پذیر می‌سازد

نسل بعدی گوشی‌های سونی نمایشگر منحنی و تاشدنی را در خود جا خواهد داد که مشابه آن را می‌تواند در محصولات سامسونگ مشاهده کرد.

موبنا – بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های کره جنوبی، دو شرکت سونی و ال‌جی همکاری‌های خود را در زمینه ساخت نمایشگرهای او‌ال‌ای‌دی توسعه داده‌اند و این بار قرار است به جای آنکه ال‌جی برای نسل جدید گوشی‌های سونی نمایشگر او‌ال‌‌ای‌دی معمولی تولید کند، سراغ نمایشگرهای انعطاف‌پذیر برود.

مرکز توسعه نمایشگرهای ال‌جی هم اکنون وظیفه تولید پنل نمایشگر برای گیرنده‌های تلویزیونی سونی را برعهده دارد. ولی شرکت کره‌ای به تازگی قراردادی را به شرکت ژاپنی به امضا رسانده است تا به موجب آن نسل جدید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر در گوشی‌های سونی مورد استفاده قرار گیرند.

ال‌جی برای گوشی‌های سونی نمایشگر انعطاف‌پذیر می‌سازد

این مسئله نشان می‌دهد که نسل بعدی گوشی‌های سونی نمایشگر منحنی و تاشدنی را در خود جا خواهد داد که مشابه آن را می‌تواند در محصولات سامسونگ مشاهده کرد. منابع آگاه گزارش دادند که ال‌جی پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است تا سونی در آینده نزدیک وارد مرحله تولید گوشی‌های انعطاف‌پذیر با نمایشگر خم‌شدنی بشود و این در حالی است که هنوز به درستی مشخص نیست از چه زمانی این فعالیت‌ها عملی می‌شود.

سامسونگ هم اکنون طراحی نخستین مدل از گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر و خم‌شدنی خود را در سری جدیدی از محصولات موسوم به «گلکسی ایکس» به اتمام رسانده است و در این زمینه دیگر شرکت‌ها هم قصد دارند وارد این بازار شوند.

پیش‌بینی شده است نخستین گوشی هوشمند سونی مجهز به نمایشگر او‌ال‌ای‌دی در جریان برگزار کنگره جهانی تلفن همراه موسوم به MWC 2018 در معرض دید عموم قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا