حضور ۳۰ استارتاپ در همایش بانکداری‌الکترونیک

رییس گروه بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک بااشاره به میزبانی۳۰تیم استارتاپی در همایش بانکداری الکترونیک مهمترین معیارهای ارزیابی این تیم ها را نوآوری، تطابق با نیاز بازار و درآمدزایی اعلام کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از شرکت خدمات انفورماتیک، علیرضا میرزائی برزی در حاشیه دومین روز برگزاری هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: تقریبا در اوایل آذرماه ۹۶ بود که طرح های پیشنهادی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی به عنوان متولی همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در اختیار ما قرار گرفت.
رییس گروه بازاریابی و مهندسی فروش شرکت خدمات انفورماتیک گفت: امسال پیشنهاد شد بخش جدیدی را در حوزه استارت آپ های مالی به این همایش اضافه کنیم. از آنجاییکه یکی از استراتژیهای شرکت خدمات انفورماتیک پیشگامی در صنعت با نوآوری و حمایت از فین تکها است؛ تصمیم بر این شد که با حمایت شرکت این بخش برای اولین با به رویداد اضافه شود. در ادامه عنوان “نواندیشان فناوری‌های مالی” را برای این بخش انتخاب کردیم.
میرزایی برزی در ادامه با بیان اینکه زمان بسیار محدودی جهت سازماندهی امور در اختیار داشتیم؛ افزود: در ابتدا تلاش شد تا کمیته‌های اجرایی و علمی را داخل شرکت شکل دهیم و سپس با انتشار یک فراخوان در رسانه ها از همه استارت آپها دعوت کردیم تا در پرتال طراحی شده؛ ثبت نام نمایند. وی افزود: برای این منظور سه گروه را مشخص کردیم که شامل “صاحبان ایده”، “طرح‌های کسب و کارها و MVP” و در نهایت “طرح های تجاری سازی در قالب شرکت های نوپا” بود.
رییس گروه بازاریابی و مهندسی فروش شرکت خدمات انفورماتیک ادامه داد: حدود ۷۰ طرح به دست ما رسید که پس از پالایش اولیه؛ در نهایت ۶۳ طرح برای شرکت در ارزیابی ها انتخاب شدند. با توجه به محدودیتهایی که در خصوص فضای نمایشگاهی داشتیم؛ قرار بر این شد که تنها ۳۰ تیم در سه گروه ۱۰ تایی مجوز حضور در بخش نمایشگاهی را دریافت دارند.
وی در عین حال بیان کرد: خوشبختانه با تلاشهایی که انجام شد توانستیم این تیمها را طی مهلت مقرر ارزیابی کنیم. از مهمترین معیارهای ارزیابی این تیمها می‌توان به نوآوری، تطابق با نیاز بازار، امنیت و درآمدزایی اشاره کرد.
وی در پایان گفت: در نظر داریم تا با دعوت از تمامی تیم‌های حاضر در بخش نمایشگاهی در داخل شرکت خدمات؛ فضای مناسب‌تری را برای ارائه طرح های منتخب و متعاقب آن برنامه‌های پیش رو فراهم آوریم. جا دارد از تمامی دست اندرکاران در کمیته های علمی و اجرایی شرکت خدمات انفورماتیک که با تلاشهای بی وقفه تحقق این رویداد ارزشمند را میسر نمودند؛ تشکر نمایم.
گفتنی است، در پایان همایش دو روزه، سه تیم برتر هر گروه بر اساس ارزیابی های اولیه در درون شرکت و نهایتأ داوری های نهایی که در محل نمایشگاه صورت گرفت؛ انتخاب و با اهدای جوایزی از ایشان تقدیر بعمل آمد.

دکمه بازگشت به بالا