یک سرگرمی مفید برای آنهایی که به فکر تقویت ذهن خود هستند

حل جدول کلمات متقاطع یکی از سرگرمی های قدیمی و پرطرفدار است که علاوه بر افزایش اطلاعات عمومی، به شما در تقویت ذهنتان کمک میکند. اکنون میتوانید این سرگرمی را با جدولینه بر روی تلفن همراه خود انجام داده و از آن لذت ببرید. با ما در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراه باشید.

موبنا – در ابتدا لازم است تا شما را با نحوه انجام بازی فوق آشنا کنیم. نزدیک به ۲۰۰ جدول کلمات متقاطع در جدولینه وجود دارند که از تعداد خانه های کم شروع شده و در مراحل بالاتر به تعداد خانه های زیاد میرسند. برای پاسخ دادن به هر سوال جدول، کافی است خانه های سفید را لمس نمایید تا حروف مربوط به جواب ظاهر شوند.

برای اینکه شما زود به جواب نرسید و کمی بیشتر از ذهن خود کمک بگیرید، در هر یک از خانه های خالی جدول ۳ حرف قرار گرفته است. حال باید این حروف را بررسی و مورد صحیح را از میان آنها انتخاب کنید. بقیه جواب ها نیز به همین صورت و بر اساس قوانین جدول کلمات متقاطع پیدا میشوند.

نکته : مراحل این بازی اندرویدی قفل هستند که برای باز کردن همه آنها به صورت یکجا، میتوانید هزینه خرید درون برنامه ای را بپردازید.

 

 

بازی جدولینه

 

حل جدول با چالش رسیدن به مراحل بالاتر

اگر قصد خرید همه مراحل جدولینه بطور یکجا را ندارید پس باید اهل چالش باشید. برای رسیدن به مرحله های بالاتر در بازی فوق، به امتیاز کافی نیاز خواهید داشت که مقداری از این امتیاز در همان ابتدا به شما داده میشود. با هربار لمس خانه های جدول و دیدن حروف ۳ گانه پاسخ، ۱ امتیاز از دست میدهید پس باید در انتخاب حرف دقت کنید.

وقتی به مرحله های بالاتر برسید و تعداد خانه های جدول بیشتر افزایش می یابد، از دست دادن امتیاز شما را از رسیدن به مراحل بعدی باز میدارد و چالش بازی در واقع همینجاست. البته چنانچه موفق به حل کامل جدول شوید، امتیازی به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

 

مورد دیگری برای توضیح باقی نمی ماند و هرچند این بازی اندرویدی ساده به نظر میرسد اما نباید از جنبه سرگرم کنندگی آن غافل شد. به هر حال جدولینه مخاطبین خاص خود را دارد و تولیدکنندگان آن سعی کرده اند تا رضایت این مخاطبین را تا حد زیادی به دست آورند.

 

قابلیت ها و نقاط قوت بازی

  • گیم پلی روان و بدون خطا
  • در کنار هم قرار گرفتن جنبه سرگرمی و آموزشی
  • محتوای غنی و با ارزش
  • اجرای صحیح بر روی دستگاه های متوسط و ضعیف

نقاط ضعف بازی

  • سیستم امتیازدهی ضعیف
  • گرافیک ساده و بی روح
  • عدم وجود دکمه های ناوبری برای جابجایی بین منوها

 

بازی جدولینه

جدولینه

تولید کننده : جلیل

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۳.۱

سیستم عامل : اندروید ۲.۳ و بالاتر

حجم : ۴.۹ مگابایت

 یک سرگرمی مفید برای آنهایی که به فکر تقویت ذهن خود هستند
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا