شفاف‌سازی صورت‌های مالی پرداخت الکترونیک سامان کیش

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، اطلاعات و صورت‌های مالی حسابرسی شده میان‌ دوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ شرکت را شفاف کرد.

موبنا – براساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، شرکت پرداخت الکترونیک سامان که با نماد (سپ) در بازار سهام مشغول به فعالیت است، اطلاعات و صورت های مالی حسابرسی شده میان‌ دوره ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ شفاف شد.
شرکت پرداخت الکترونیک سامان با سرمایه ۱.۸۰۰.۰۰۰ میلیون ریالی در ترازنامه ۶ ماهه، جمع دارایی های جاری را به مبلغ ۲.۰۰۸.۲۲۶ میلیون ریال در این شفاف سازی اعلام کرده که نسبت به دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۵ به میزان ۱۶ درصد با افزایش مواجه شده است.
همچنین براساس اطلاعات صورت های مالی، سرمایه گذاری بلند مدت این شرکت نیز ۸۰.۷۹۷ میلیون ریال اعلام شده که نسبت به سی ام آذر ۱۳۹۵ تغییری به وجود نیامده است. این گزارش می افزاید :‌جمع دارایی های غیرجاری شرکت پرداخت الکترونیک سامان، ۳.۰۳۰.۳۹۶ میلیون ریال در صورت ترازنامه برای این دوره مالی به ثبت رسیده که در مقایسه یا دوره مالی منتهی به ۳۰ آذره ماه ۹۵ با رشد ۷ درصدی همراه بوده است.
در نهایت جمع دارایی های شرکت در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶ بر اساس اطلاعات مالی منتشر شده به ۵.۰۳۸.۶۲۲ میلیون ریال دست پیده کرده که نسبت به دوره مالی قبلی ۱۱ درصد افزایش را نشان می دهد.
از سویی دیگر صورت های مالی این شرکت نشانگر آن است که جمع بدهی های جاری منتهی به ۳ خرداد ۱۳۹۶ به مبلغ ۲.۲۱۱.۱۱۲ میلیون ریال اعلام شده که با رشد ۳۷ درصدی در مقایسه با دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۵ همراه شده است.
همچنین براساس صورت مالی گزارش شده، جمع بدهی های شرکت نیز ۲.۴۶۶.۷۵۳ میلیون ریال گزارش شده که رشد ۳۲ را در مقایسه با دوره مشابه قبلی مواجه شده است. براساس این گزارش، سود و زیان انباشته شرکت پرداخت الکترونیک سامان در آخرین صورت مالی این شرکت با مبلغ ۶۴۳.۸۷۹ میلیون ریال، نسبت به دوره قبل با کاهش ۲۰ درصدی روبرو شده است.
علاوه بر این جمع حقوق صاحبان سهام نیز ۲.۵۷۱.۸۶۹ میلیون ریال گزارش شده که در مقایسه با دوره مالی پیشین افت ۴ درصد را به ثبت رسانده است. افزون بر این جمع بدهی و حقوق صاحبان سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان در پایان دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶ نیز مبلغ ۵.۰۳۸.۶۲۲ میلیون ریال در صورت مالی ترازنامه این شرکت درج شده که در مقایسه با دوره مالی قبل، رشد ۱۱ درصدی را نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا