اپل در حال ساخت چهار آیفون جدید برای سال ۲۰۱۸

چهار مدل جدید آیفون به گونه‌ای پیش‌بینی شده‌اند که شرکت اپل هم اکنون مدل‌های اولیه آنها را با نمایشگرهای ۵.۷ تا ۵.۸ اینچی ال‌سی‌دی، ۶.۰ تا ۶.۱ اینچی ال‌سی‌دی، ۶.۰ تا ۶.۱ اینچی اوال‌ای‌دی، و ۶.۴ تا ۶.۵ اینچی او‌ال‌ای‌دی را تولید کرده است.

موبنا – این مسئله چندان دور از ذهن نیست که شرکت اپل هم اکنون در حال کار کردن روی مدل‌های اولیه آیفون جدید برای سال جاری میلادی و پیش از اینکه تصمیم نهایی برای ساخت این محصول اتخاذ شود، این مدل‌ها ساخته می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند تا شرکت مذکور بتواند بررسی بهتر و دقیق‌تری را روی آن انجام دهد. بنابراین دشوار است که بتوانیم بگوییم کدام یک از این آیفون‌های اولیه می‌توانند به عنوان مدل نهایی وارد بازار شوند و به دست کاربران برسند.

با این وجود «لوک لین» مدیر مرکز تحقیقاتی «دیجیتایمز ریسرچ» معتقد است که پاسخ به این سوال را می‌داند که اپل برای سال جاری میلادی چه برنامه‌هایی برای بازار جهانی گوشی‌های هوشمند دارد. به گفته او، شرکت اپل چهار پروژه مجزا برای ساخت چهار آیفون جدید را پیش می‌برد و قرار است که هر چهار دستگاه مذکور به تولید انبوه برسند.

چهار مدل جدید آیفون به گونه‌ای پیش‌بینی شده‌اند که شرکت اپل هم اکنون مدل‌های اولیه آنها را با نمایشگرهای ۵.۷ تا ۵.۸ اینچی ال‌سی‌دی، ۶.۰ تا ۶.۱ اینچی ال‌سی‌دی، ۶.۰ تا ۶.۱ اینچی اوال‌ای‌دی، و ۶.۴ تا ۶.۵ اینچی او‌ال‌ای‌دی را تولید کرده است. آقای لین همچنین ادعا می‌کند که یک مدل از آیفون با نمایشگر ۶.۰ تا ۶.۱ اینچی او‌ال‌ای‌دی احتمالا وارد بازار نشود و اپل اصل سرمایه‌گذاری را روی سه مدل دیگر انجام دهد.

اپل در حال ساخت چهار آیفون جدید برای سال ۲۰۱۸

اگر چه شرکت اپل تصمیم دارد دو گوشی هوشمند با نمایشگر او‌ال‌ای‌دی را امسال روانه بازار کند و مدل ۶.۰ تا ۶.۱ اینچی ال‌سی‌دی هم در کنار آن تولید می‌شود، ولی برخی منابع آگاه اعلام کردند که طی سال ۲۰۱۸ میلادی می‌توانیمدو گوشی آیفون با نمایشگر او‌ال‌ای‌دی و دو آیفون جدید با نمایشگر ال‌سی‌دی را در اختیار داشته باشیم.

لازم به ذکر است که تمامی چهار مدل یاد شده به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند و برای همه آنها مدل حسگر سه‌بعدی در نظر گرفته شده است. شرکت اپل هنوز در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است و بنابراین مشخص نیست این گوشی‌های هوشمند به چه شکل وارد بازار می‌شوند.

البته باید توجه داشته باشیم که این گوشی‌های هوشمند پیشرفته و پرقدرت تنها گوشی‌هایی نیستند که اپل قصد دارد آنها را برای سال جاری میلادی تولید کند. این شرکت به صورت همزمان روی پروژه مجزایی برای ساخت مدل جدید گوشی ارزان قیمت «آیفون اس‌ای» کار می‌کند و پیش بینی شده است که این محصول در ماه‌های مه یا ژوئن به بازار عرضه شود. گوشی مذکور که احتمالا «آیفون اس‌ای ۲» نام خواهد داشت شارژر بی‌سیم دارد و با این وجود فاقد حسگر سه‌بعدی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا