محافظ نمایشگر، حسگر زیر آن را غیرفعال می‌کند

لایه‌های محافظ نمایشگر که از آنها با نام گلَس هم یاد می‌کنند اگر برای این گوشی هوشمند چینی استفاده شوند اجازه استفاده از حسگر اثر انگشت که زیر نمایشگر جاسازی شده است را نمی‌دهند و نمی‌گذارند حسگر مربوطه به خوبی کار کند.

موبنا – اوایل ماه جاری میلادی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2018 شرکت چینی «ویوو» از نخستین گوشی هوشمند جهان مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر رونمایی کرد. آن زمان جزییات مربوط به این فناوری اعلام نشده بود و شرکت سازنده اعلام نکرد از چه زمانی این محصول را وارد بازار می‌کند.

با این وجود صبح امروز شرکت «ویوو» اطلاعات دقیق بیشتری در این خصوص منتشر کرد و توضیح داد حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی هوشمند «ویوو ایکس‌۲۰ پلاس یودی» چگونه است و چطور کار می‌کند. در گزارش منتشر شده از سوی این شرکت نحوه ساخت حسگر، قیمت،‌ مشخصات و … در مورد آن منتشر شد.

با اخباری که امروز منتشر شده است باید توجه داشته باشید که اگر شما هم قصد دارید یک دستگاه گوشی هوشمند «ویوو ایکس۲۰ پلاس یودی» را خریداری کند، این محصول از تاریخ اول فوریه یعنی کمتر از یک هفته دیگر وارد بازار جهانی می‌شود و با این وجود شرکت سازنده اطلاعاتی منتشر کرده است که پیش از خرید دستگاه بهتر است آنها را بدانید.

محافظ نمایشگر، حسگر زیر آن را غیرفعال می‌کند

لایه‌های محافظ نمایشگر که از آنها با نام گلَس هم یاد می‌کنند اگر برای این گوشی هوشمند استفاده شوند اجازه استفاده از حسگر اثر انگشت که زیر نمایشگر جاسازی شده است را نمی‌دهند و نمی‌گذارند حسگر مربوطه به خوبی کار کند. برای آنکه مشکلی در این زمینه ایجاد نشود و اسکنر انگشت به خوبی فعالیت کند، گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض یک لایه محافظ را در خود جا داده است که به اندازه کافی در مقابل تمامی آسیب‌های احتمالی از نمایشگر محافظت می‌کند. این لایه به گونه ای ساخته شده است که با وجود آن می‌توانید به راحتی امکان تشخیص اطلاعات بیومتریک خود را برای گوشی فراهم کنید.

علاوه بر این گفته شده است که اگر در محل مربوطه روی نمایشگر خط و خش بیافتد، حسگر اثر انگشت نمی‌تواند به خوبی کار کند. بنابراین شما باید برای استفاده از نمایشگر دستگاه بسیار محتاط باشید. اگر بخواهید لایه محافظ نمایشگر دستگاه را تعویض کنید، شرکت ویوو به صورت جداگانه محافظ‌های اضافه را هم به شما می‌فروشد که با حسگر اثر انگشت سازگاری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا