اطراف نمایشگر این گوشی چینی هیچ لبه‌ای وجود ندارد (+عکس)

دو طرفه بدنه گوشی و قسمت پایین آن هیچ لبه‌ای را شامل نمی‌شود و کاربر فقط در قسمت بالای نمایشگر یک لبه باریک را مشاهده می‌کند.

موبنا – شرکت چینی «مِیزو» هفته گذشته گوشی هوشمند جدیدی را با نام «ام۶اس» روانه بازار کرد و در مقابل کاربران جهانی منتظر هستند به مناسبت پانزدهمین سالگرد تولد این شرکت، گوشی هوشمند «میزو ۱۵ پلاس» را در اختیار بگیرند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از سوی منابع آگاه، گوشی هوشمند جدید «میزو ۱۵ پلاس» به مناسبت پانزدهمین سالگرد تولد شرکت چینی ساخته می‌شود و پیش‌بینی شده است نمایشگر دستگاه از سه جهت هیچ لبه‌ای نداشته باشد و در یکی از بخش‌ها لبه بسیار باریکی را شامل شود.

اطراف نمایشگر این گوشی چینی هیچ لبه‌ای وجود ندارد (+عکس)

این طور که عکس‌های رسیده نشان می‌دهد دو طرفه بدنه گوشی و قسمت پایین آن هیچ لبه‌ای را شامل نمی‌شود و کاربر فقط در قسمت بالای نمایشگر یک لبه باریک را مشاهده می‌کند. برای این گوشی هوشمند پیشرفته پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ در نظر گرفته شده است که البته احتمال می‌رود یک مدل از آن با تراشه پیشرفته «اکسینوس ۸۸۹۵» سامسونگ وارد بازار شود. این گوشی هوشمند با قیمت ۵۶۰ دلار وارد بازار می‌شود.

تصویری که از قسمت پشت بدنه دستگاه منتشر شده است هم نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند پیشرفته دو لنز دوربین مجزا را در خود جا داده است که یک فلش ال‌ای‌دی در کنار آنها وجوددارد و همچنین برای عکاسی بهتر لیزر اِی‌اف هم با آنها کار می‌کند.

هنوز به درستی مشخص نشده است که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی هوشمند تعبیه شده است یا اینکه در قسمت پشت بدنه جاسازی می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا