مهندس صدری: افزایش سهم بازار دیتای کشور با همراهی صنایع داخلی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به وسعت بازار ICT و صنعت ارتباطات کشور گفت: بازار دیتای کنونی مخابرات قابل گسترش روزافزون است و در این روند، به توان فنی صنایع کشور اتکا داریم .

موبنا – به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری در دیدار با مدیران و اعضای هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران که امروز سه شنبه سوم بهمن ماه برگزار شد، خاطر نشان کرد: رونق صنعت مخابرات و تجهیزات فنی، وابسته به رونق فعالیت در شرکت مخابرات است.
وی افزود: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و درون زا، به دنبال تعامل با بخش خصوصی ازجمله سندیکای مخابرات به عنوان یکی از بازیگران مهم ICT کشور هستیم.
مهندس صدری گفت: اولویت در توسعه و نگهداری با شرکت های داخلی و توجه به توان فنی داخل است؛ بدین منظور از حداکثر توان فنی تولید داخلی با یک نقشه راه مشخص در بخش های تامین تجهیزات و پشتیبانی استفاده خواهیم کرد.
وی یادآور شد: بازار مخابراتی کشور بسیار گسترده است و در ضمن قائل بودن به حفظ یکپارچگی شبکه و مدیریت، از توان داخلی تولید کنندگان تجهیزات مخابراتی و بخش خصوصی استفاده می کنیم.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین تاکید کرد: مسیر مشخص ما ، همکاری با تمام رقبا ، تامین کنندگان ، مشارکت کنندگان ونهادهای تاثیر گذار حوزه مخابرات و ارتباطات کشور است.
وی درپایان یادآور شد: با گسترش همکاری با سندیکای مخابرات در بخش تامین تجهیزات و ارتباط روز افزون با تامین کنندگان، سهم تولید داخل را در زنجیره تامین مخابرات کشور افزایش خواهیم داد.
مدیران سندیکای مخابرات نیز با تاکید بر لزوم تعامل دو جانبه و شفاف سازی فرایندها در همکاری با شرکت مخابرات ایران اعلام کردند: طراحی نقشه راهی برای تامین تجهیزات مورد نیاز در سراسر کشور و استفاده از پتانسیل موجود در سندیکای مخابرات، منجر به هم افزایی در تولید داخلی و افزایش اشتغال زایی بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور خواهد شد.
شایان ذکر است در این دیدار اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت های عضو سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا