اینستا اتو دانلودر، ابزاری برای دانلود محتوای اینستاگرام

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز چند بار به اینستاگرام سر میزنید، به احتمال زیاد ابزاری برای دانلود محتوا از این شبکه اجتماعی نیاز دارید. در ادامه شما را با برنامه ای به نام اینستا اتو دانلودر آشنا میکنیم که میتوانید از آن برای دانلود عکس، فیلم و حتی تصویر پروفایل از اینستاگرام بهره ببرید. در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی با ما همراه شوید.

موبنا – به عنوان اولین نکته، بد نیست بدانید که عملکرد اپلیکیشن فوق به سرورهای اینستاگرام بستگی دارد. از آنجا که ممکن است در اکثر مواقع سرعت این سرورها کم باشد، پیشنهاد میدهیم موقع استفاده از اتو اینستا دانلودر، به یک شبکه اینترنت پر سرعت متصل شوید. این موضوع به خصوص در موقع دانلود فیلم بسیار اهمیت دارد.

 

نکته : اگر هنگام استفاده از این برنامه اندرویدی با قطعی پشت سر هم مواجه شدید، بهتر است اتصال اینترنت را بررسی کنید.

دانلود محتوا از اینستاگرام، به کمک اینستا اتو دانلودر راحت میشود.

 

دانلود، بدون زحمت و دردسر اضافه

با اجرای برنامه فوق، وارد صفحه اصلی آن خواهید شد که از محلی برای چسباندن لینک پست های اینستاگرام، تشکیل شده است. در همین صفحه از اینستا اتو دانلودر، میتوانید راهنمای دانلود از اینستاگرام را نیز بخوانید. بطور کلی در این اپلیکیشن، ۲ روش برای دانلود عکس، فیلم یا تصویر پروفایل وجود دارد:

روش دستی : با کپی کردن لینک پست های اینستاگرام و چسباندن آنها در ناحیه موجود، کافی است دکمه دریافت را لمس نموده تا دانلود آغاز شود. این کار برای تصویر پروفایل متفاوت میباشد و باید از منوی سه نقطه در صفحه کاربری شخص، گزینه Copy Profile URL را انتخاب نمایید.

روش خودکار : اگر دکمه دانلود خودکار را در سربرگ برنامه لمس کنید، لازم نیست که لینک های کپی شده را در محل دریافت بچسبانید. به محض کپی کردن، پنجره ای برای تایید دانلود به نمایش درمی آید و میتوانید عکس، فیلم یا تصویر پروفایل را دریافت نمایید.

 

نکته : برای دسترسی سریع به برنامه اینستاگرام، دکمه ای در سربرگ قرار داده شده است.

 

دانلود ویدیو از اینستاگرام

 

بخش های مختلف برنامه و سایر امکانات آن

اینستا اتو دانلودر از ۴ بخش تشکیل شده که یکی از آنها خانه نام دارد و برای دانلود عکس و فیلم به روش دستی، میتوانید از آن استفاده کنید. همه فایل هایی که دریافت کرده اید، در صفحه ای به نام دانلودها ذخیره میشوند تا راحت تر به آنها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، قسمت دیگری تحت عنوان پروفایل به چشم میخورد که دانلود و ذخیره سازی عکس های پروفایل در آن انجام میشود. شما میتوانید از امکانات زیر برای هر مورد بهره ببرید:

  • اشتراک گذاری تصویر با دیگران
  • کپی کردن متن پست یا بیوگرافی
  • حذف کردن

 

نکته : بد نیست بدانید که پست ها همراه با متن آنها و تصاویر پروفایل نیز به همراه متن بیوگرافی، دریافت میشوند.

 

با انجام این تنظیمات، از برنامه بهتر استفاده کنید

در چهارمین بخش از اینستا اتو دانلودر، گزینه هایی به چشم میخورد که با تنظیم دلخواه آنها میتوانید استفاده بهتری از برنامه داشته باشید. این گزینه ها عبارتند از:

  • ذخیره کردن عکس ها و ویدیوها در گالری
  • نمایش اعلان فعال بودن دانلود خودکار
  • نمایش تصویر یا ویدیو بعد از دانلود
  • باز شدن خودکار اینستاگرام با فعال کردن حالت خودکار

 

نکته : علاوه بر موارد بالا، مسیر ذخیره سازی فایل ها نیز در صفحه تنظیمات نشان داده میشود.

 

درباره رابط کاربری برنامه بیشتر بدانید

باید گفت که قالب گرافیکی اینستا اتو دانلودر از یکپارچگی خوبی بهره میبرد و جذابیت های کافی را نیز در آن میبینیم. این ویژگی مثبت به دلیل استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ در کنار آیکن های یکدست و زیبا به وجود آمده است. از لحاظ جابجایی سریع بین بخش های مختلف و استفاده راحت از امکانات نیز مشکل خاصی وجود ندارد. البته در نسخه های پایین تر اندروید، نواقص کوچکی در رابط کاربری اپلیکیشن فوق مشاهده شد که میتوانیم از آنها صرفنظر کنیم.

 

اگر به دنبال ابزاری برای دانلود راحت عکس و فیلم از اینستاگرام هستید، اینستا اتو دانلودر گزینه خوبی برای این کار خواهد بود. این اپلیکیشن اندرویدی به صورت کاملا رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.

دانلود تصویر پروفایل از اینستاگرام

قابلیت ها و نقاط قوت برنامه

  • عملکرد صحیح با کمترین خطای ممکن
  • امکانات جانبی مفید
  • گرافیک کاربرپسند
  • راحتی استفاده برای همه اقشار
نقاط ضعف برنامه

  • وجود خطاهای جزئی
اینستا اتو دانلودر

تولید کننده : شمرون

آخرین نسخه بررسی شده : ۲.۲

سیستم عامل : اندروید ۴.۰۳ و بالاتر

حجم : ۳.۴ مگابایت

 اینستا اتو دانلودر، ابزاری برای دانلود محتوای اینستاگرام
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا