علاقمندان به سلفی با این گوشی هوشمند آشنا شوند (+عکس)

دوربین سلفی دستگاه با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل به دو فلش ال‌ای‌دی مجهز شده است تا حتی در تاریک‌ترین فضاها هم بتوانید بهترین عکس‌های سلفی را تهیه کنید.

موبنا – اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دنبال یک دستگاه گوشی هوشمند دو سیم کارته می‌گردید و تمایل دارد عکس‌های سلفی مناسب با آن تهیه کنید، «بلو آر۲ پلاس» از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود که قیمت بسیار ارزانی دارد. این گوشی هوشمند که فروش آن روی فروشگاه اینترنتی آمازون هم آغاز شده است در اصل نسخه به‌روز شده «بلو آر۲» است که سال گذشته وارد بازار شده بود.

علاقمندان به سلفی با این گوشی هوشمند آشنا شوند (+عکس)

قیمت این گوشی هوشمند ۱۸۰ دلار در نظر گرفته شده است و بدنه آن آلومینیومی است. این گوشی هوشمند به جز پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت قابلیت‌های بیشتری را هم ارایه می‌دهد. برای این محصول نمایشگر لمسی ۵.۵ اینی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده است و تراش مرکزی آن از نوع «مدیاتِک» هشت هسته پردازشگر دارد که در کنار رم ۳ گیگابایتی فعالیت می‌کند.

علاقمندان به سلفی با این گوشی هوشمند آشنا شوند (+عکس)

گوشی هوشمند جدید به حسگر اثر انگشت مجهز شده است و حافظه داخلی قابل ارتقا آن ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی دارد و باتری گوشی هم با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر انرژی را در خود ذخیره می‌کند. علاوه بر موارد یاد شده، دوربین دیجیتالی اصلی گوشی هوشمند حسگر ۱۳ مگاپیکسلی را شامل می‌شود و برای آن دو فلش ال‌ای‌دی در نظر گرفته شده است و همچنین دوربین سلفی دستگاه با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل به دو فلش ال‌ای‌دی مجهز شده است تا حتی در تاریک‌ترین فضاها هم بتوانید بهترین عکس‌های سلفی را تهیه کنید.

گوشی هوشمند «بلو آر۲ پلاس» قابلیت سازگاری با نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی دارد و به صورت پیش‌فرض روی آن سیستم عامل اندروید ۷ نوقا نصب شده است.

علاقمندان به سلفی با این گوشی هوشمند آشنا شوند (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا