تصاویر لو رفته از نخستین ساعت هوشمند مایکروسافت (+عکس)

نخستین ساعت مچی هوشمند مایکروسافت «ایکس‌باکس واچ» نام داشت بسیاری از قابلیت‌های ساعت‌های مچی هوشمند مدرن را که این روزها می‌بینید، شامل می‌شد.

موبنا – اگرچه شرکت مایکروسافت توسعه سیستم عامل موبایلی خود موسوم به «ویندوز فون» را کنار گذاشت و کسب  و کاربر مرتبط با گوشی‌های هوشمند مبتنی بر این پلتفرم را هم رها کرد، ولی این شرکت بزرگ نرم‌افزاری زمانی تلاش‌های فراوان کرده بود تا ساعت مچی هوشمند روانه بازار کند.

تصاویر لو رفته از نخستین ساعت هوشمند مایکروسافت (+عکس)

نخستین ساعت مچی هوشمند مایکروسافت «ایکس‌باکس واچ» نام داشت بسیاری از قابلیت‌های ساعت‌های مچی هوشمند مدرن را که این روزها می‌بینید، شامل می‌شد. سپتامبر گذشته برخی منابع آگاه برای نخستین بار خبرهایی را از توسعه «ایکس‌باکس واچ» منتشر کردند و هم اکنون نخستین تصاویر از مدل اولیه آن منتشر شد.

تصاویر لو رفته از نخستین ساعت هوشمند مایکروسافت (+عکس)

اگر شما هم یکی از هواداران محصولات مایکروسافت هستید بد نیست بدانید که این شرکت تصمیم به تولید ساعت مچی هوشمند داشت که هم اکنون تصاویر نمونه اولیه آن که «ایکس‌باکس واچ» نامگذاری شده بود منتشر شده است. این ساعت مچی هوشمند حسگر تشخیص ضربان قلب داشت و از دیگر قابلیت‌هایی که شامل می‌شد می‌توان به گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس و قابلیت‌هایی برای تشخیص تناسب اندام فرد اشاره کرد.

تصاویر لو رفته از نخستین ساعت هوشمند مایکروسافت (+عکس)

رابط کاربری تعریف شده برای ایکس‌باکس واچ مبتنی بر سیستم شبیه به کاشی‌های ویندوز فون طراحی شده بود. این احتمال وجود دارد که طی چند سال گذشته ساعت‌های هوشمند مختلف با طراحی تعریف شده برای «ایکس‌باکس واچ» وارد بازار شده باشند. ولی باید اعتراف کرد که این محصول برای زمانی که طراحی شده بود بسیار پیشرفته و کارآمد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا