«با من بمیر» نگرانی برای تمام شدن باتری را برطرف می‌کند!

این اپلیکیشن ارتباطی به گونه‌ای طراحی شده است که امکان ادامه گفت‌وگو در هر یک از ابزارهای موبایلی ارتباطی را در شرایطی فراهم می‌کند که کمتر از ۵ درصد از انرژی باقی مانده است.

موبنا – در حوزه گوشی‌های هوشمند و به خصوص در بخش دستگا‌ه‌های موبایلی اندرویدی، یکی از عبارت‌هایی که در سایت گوگل توسط کاربران جهانی جست‌وجو شده این است که «چگونه می‌توانم ظرفیت باتری X را افرایش دهم». حرف X در اصل جایگزین مدل‌های مختلف گوشی هوشمند آیفون یا دیگر گوشی‌ها است که در همه موارد کاربران تمایل دارند با استفاده از روش‌های مختلف بتوانند باتری دستگاه موبایلی خود را تقویت کنند.

در این قبیل روش‌ها معمولا تکنیک‌هایی به کاربر آموزش داده می‌شود تا از نشت انرژی توسط اپلیکیشن‌های مختلف جلوگیری کند و بتواند میزان انرژی ذخیره‌شده در دستگاه را به حداکثر برساند. در این میان حتی برخی قابلیت‌های اصلی گوشی هوشمند هم غیرفعال می‌شود تا کاربر ظرفیت بیشتری از باتری را در اختیار داشته باشد.

«با من بمیر» نگرانی برای تمام شدن باتری را برطرف می‌کند!

در این میان یک اپلیکیشن ارتباطی جدید که برای اندروید و iOS ارایه شده است و کاربران هنگام دانلود آن می‌بایست ۰.۹۹ دلار پرداخت کنند به همه کاربران اندرویدی که باتری دستگاه آنها رو به اتمام است کمک می‌کند تا بدون نگرانی از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن «دای وید می» نامگذاری شده است که معنی آن در زبان فارسی «با من بمیر» است. اپلیکیشن مذکور به کاربرانی که گوشی هوشمند آنها کمتر از ۵ درصد انرژی را در باتری خود نگه داشته است امکان می‌دهد تا وارد یک فضای گفت‌وگوی اینترنتی شوند و به صحبت خود ادامه دهند. این اتفاق در حالی می‌افتد که گوشی آنها رو به موت است و چیزی تا پایان انرژی آن باقی نمانده است.

این اپلیکیشن ارتباطی به گونه‌ای طراحی شده است که امکان ادامه گفت‌وگو در هر یک از ابزارهای موبایلی ارتباطی را در شرایطی فراهم می‌کند که کمتر از ۵ درصد از انرژی باقی مانده است و در مقابل، بیشتر از ۵ درصد انرژی در اختیار شما می‌گذارد. به عبارت دیگر ابزار جدید کاری می‌کند که هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های ارتباطی با آخرین قطرات انرژی ذخیره شده در باتری، بتوانید به مدت بیشتر از گوشی خود استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا