حضور متفاوت «آروند» در جشنواره وب و موبایل ایران

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران طبق برنامه از پیش تعین شده ۲۶ بهمن امسال با حضور بیش از هزار نفر از کارشناسان و فعالان این حوزه در تهران برگزار خواهد شد.

موبنا؛ امیر میثم گیاهی – در این مراسم علاوه بر اعلام برندگان سال ۹۶ برخی از چهره های مطرح این حوزه به سخنرانی میپردازند.
این جشنواره از ۱۰ سال قبل با مشارکت بخش خصوصی و حمایت دست اندرکاران این حوزه راه اندازی شد. در این جشنواره که بصورت سالانه برگزار می شود ، سایت ها و اپلیکیشن های موبایل برتر ایرانی معرفی و از آنان تجلیل می شود.
به گفته برگزار کنندگان این رویداد، در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران تغییرات بزرگی در بخش داوری وب سایت ها و اپلیکیشن ها ایجاد شده که حاصل بررسی کارشناسی دقیق تمام پیشنهاد ها و انتقاداتی است که در طول سال های گذشته به فرایند داوری جشنواره وارد بوده است.
برگزار کنندگان جشنواره بر این باورند که این دوره از نظر کیفی و کمی و با توجه به فرآیند ها و ملاک های داوری میتواند بهترین دوره جشنواره وب و موبایل ایران باشد.
یکی از تفاوت های امسال نسبت به جشنواره های قبلی ، حضور شرکت آروند به عنوان یکی از اسپانسر های اصلی در این جشنواره است.
شرکت آروند با ۱۳ سال تجربه در فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات الکترونیکی، دارای مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، و عضو اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و اتحادیه تجهیزات مخابراتی است.
این شرکت در حال حاضر با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ نماینده فروش و ۷ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور ، تأمین کننده فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مثل دیجی‌کالا، تاپ سان، اپل ان آی سی و سرفیس ایران بوده تا مصولات برندهای اپل و مایکروسافت را با گارانتی اصلی آروند با بهترین قیمت و کیفیت در دسترس مشتریان عزیز قرار گیرد.
گارانتی اصلی آروند شامل ضمانت سبز و ضمانت تکمیلی طلایی است. ضمانت تکمیلی طلایی آروند، دستگاه مشتریان را در مقابل حوادث اتفاقی که افراد ممکن است باعث آن شوند مانند شکستگی و آب‌خوردگی و یا نوسانات جریان برق و …، حتی فراتر از شرایط کارخانه سازنده، تحت پوشش خود قرار می‌دهد. همچنین شرکت آروند با بهره‌مندی از واحد تعمیرات تخصصی در حال خدمات رسانی به مراجعین مشتریان محصولات اپل و مایکروسافت است.
در اخر گفتنی است که در این دوره از جشنواره مسابقات جذابی توسط Anetwork طراحی شده است که به برندگان آن جوایزی همچون آیفون ۸،ساعت هوشمند اپل،کنسول بازی و ایرپاد اپل توسط شرکت آروند اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا