شماره بهمن ماه مجله‌ تلفن‌همراه منتشر شد

از حواشی فیلترینگ تلگرام تا انتخاب مدیران عامل مخابرات و همراه اول

موبنا – ماه گذشته شاهد اتفاقات مهمی بودیم. از فیلترینگ تلگرام و شبکه‌های مجازی تا انتخاب مهندس مجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران و مهندس حمید فرهنگ به عنوان مدیرعامل جدید بزرگترین اپراتور خاورمیانه و در نهایت تصمیم جنجالی ترامپ در مورد ادامه تعلیق موقت تحریم‌های کشورمان، با اما و اگرهای فراوان. در بخش سرمقاله و گزارش‌های شماره بهمن‌ماه مجله تلفن‌همراه می‌توانید جزئیات کاملی از آن‌ها را بخوانید.
** ماه گذشته وزیر ارتباطات از نقض حریم خصوصی مشترکین یکی از اپراتورها انتقاد کرده و نسبت به تکرار چنین اتفاقاتی هشدار داد. اگر می‌خواهید بدانید کدام اپراتور حریم خصوصی کاربران را نقض کرده و چه تخلفاتی در این حوزه اتفاق افتاده است که باعث انتقاد وزیر ارتباطات شده، می‌توانید گزارش «اپراتور، فیبر نوری و اسنپ» را که تحلیلی در همین رابطه است را بخوانید.

شماره بهمن ماه مجله‌ تلفن‌همراه منتشر شد

** ماه گذشته شاهد فیلتر تلگرام و کندی سرعت اینترنت بودیم، کارشناسان در این شماره از مجله تلفن‌همراه ابعاد و آسیب‌های این اقدام را بررسی کرده‌اند.
** همه ما این روزها از شبکه‌های اجتماعی و یا بهتر بگوییم فضای مجازی استفاده می‌کنیم. با وجود کاربرد فراوانی که این شبکه‌ها دارند، اما اغلب افراد از دام‌هایی که کلاهبرداران برای آن‌ها پهن کرده‌اند، بی‌خبر هستند. اگر می‌خواهید با کلک‌های مرسوم کلاهبرداری افراد شاید در فضای مجازی آشنا شده و در دام‌ چنین اشخاصی نیوفتید، بهتر است خواندن پرونده ویژه این شماره از مجله‌ تلفن‌همراه را از دست ندهید.
** این روزها تب خرید ارزهای دیجیتال حسابی فراگیر شده و خیلی از افراد تمایل به سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند. اگر می‌خواهید پشت‌پرده ارزهای دیجیتال نظیر بیت‌کوین را بدانید، حتما صفحات ویژه بانکداری الکترونیک شماره بهمن‌ماه مجله تلفن‌همراه را بخوانید.
** مثل همیشه در بخش نقد و بررسی نیز جدیدترین گوشی‌های مطرح بازار نظیر هواوی میت ۱۰ و دو مدل از برند سامسونگ و سونی را بررسی کرده‌ایم که می‌توانید جزئیات این بررسی را در شماره بهمن ماه مجله تلفن‌همراه بخوانید.
و…
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا