جامعه کارگزاران مخابرات روستایی مورد بی‌مهری قرار گرفته‌

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در پیام تبریک خطاب به مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، به بیان مطالبات خود پرداختند و بر حق قانونی خود مبنی بر لزوم انعقاد قرارداد دائم تاکید کردند.

موبنا – جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور، در پیام تبریکی به مناسبت انتصاب مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، به بیان مطالبات صنفی خود پرداختند.

متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

ما جامعه کارگزاران مخابرات روستایی، انتخاب و انتصاب به‌جا و شایسته شما را به سمت مدیریت عامل شرکت مخابرات ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و امیدواریم که همیشه موفق و سربلند و پیروز باشید.

جناب آقای دکتر؛ جامعه چندین هزار نفری کارگزاران روستایی تا امروز از طرف سران قبلی و گاها فعلی شرکت مخابرات مورد بی‌مهری‌های فراوانی قرار گرفته‌ و باتوجه به وجود ماده قانونی ۸۳ قانون الحاق درخصوص کارگزاران، آنها همچنان در وضعیتی نامشخص و مبهم به سر می‌برند.
کارگزاران؛ قربانی سیاست‌های تبعیض‌آمیز برخی از مدیران شرکت مخابرات قرار گرفته‌اند که متاسفانه از این منظر دچار بحران‌های شغلی ، روحی و روانی شده‌اند.
وجود نیروی‌های انسانی برای شرکت مخابرات امری حیاتی، مهم و لازم است به نحوی که در صورت عدم توجه شایسته به آنها قطعا راندمان شرکت پایین آمده و سیاستهای شرکت برای ارتقا و پیشرفت محقق نخواهد شد که متاسفانه در سالهای اخیر این نیروهای خدوم شرکت، مخصوصا کارگزاران روستایی مورد تمامی ستم‌ها و هجمه‌ها قرار گرفته‌اند و به جای اینکه مورد تشویق قرار گیرند و از تعامل سازنده با آنها سخن گفته شود، مورد تهدید و شکایت در دیوان عدالت اداری قرار گرفته‌اند که این نوع نگرش غیراصولی، قطعا از منظر عقلی، قانونی، انسانی و همچنین سیاست‌های اصلی شرکت در خصوص نیروهای انسانی نه قابل قبول و نه قابل دفاع است.
آقای دکتر؛ ما جامعه کارگزاران مخابرات روستایی از شما انتظار و تقاضا داریم که در خصوص اجرای دقیق ماده ۸۳، قرارداد دائم و طرح طبقه‌بندیِ مورد تائید وزارت کار، اقدامی شایسته و عملی انجام دهید تا این مشکل برای همیشه حل شده و به تمامی تنش‌های فیمابین پایان داده شود.
در پایان آقای دکتر؛ به عرض می‌رسانیم که حرف برای گفتن بسیار است که در صورت تمایل و موافقت شما در جلسه‌ای، تمامی موارد مربوطه همراه با تمامی اسناد و مدارک خدمتتان تقدیم خواهد شد.

 منبع: ایلنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا