دکتر زارعیان: امکان لغو سرویس های ارزش افزوده برای مشترکان تلفن ثابت فراهم است

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ دکتر زارعیان اظهار داشت : « آن دسته از مشترکانی که با تلفن گویای ۷۰۷۰، سرویس ارزش افزوده ای را برای تلفن ثابت خود فعال کرده اند و الان تمایلی به استفاده از آن ندارند ؛ می توانند از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir بخش مخابرات من ، سرویس مورد نظر را جستجو کرده و دستور لغو آن را صادر کنند. از آن پس آن سرویس برای شماره تلفن ثابت مورد نظر غیر فعال خواهد شد.
وی در همین رابطه افزود :علاوه بر این در مراکز حضوری امور مشتریان شرکت مخابرات ایران هم چنین امکانی فراهم هست و مشتریان می توانند درخواست لغو سرویس را در این مراکز هم ارایه دهند.
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: در پرتال شرکت مخابرات ایران امکان رویت همه خدمات ارزش افزوده مورد استفاده یک مشترک قابل رویت برای خود او هست.
وی گفت :« سرویس های IN نیز به عنوان بخشی ازخدمات ارزش افزوده تلفن ثابت ، در سراسر کشور با تایید مشترکان فعال می شود و اگر برای مشترکی فعال شده که تمایلی به استفاده از آن ندارد ، می تواند در همین بخش مخابرات من ، آن را غیر فعال کند .»
دکتر زارعیان تاکید کرد:« در پرتال شرکت مخابرات ایران ، بخش” مخابرات من” ، فعال یا غیر فعال کردن خدمات ارزش افزوده ثابت ، امکان گرفتن ریز هزینه های قبل ، خدمات تلفن ثابت و ثبت نام ADSL ​قابل دسترسی می باشد.»

خروج از نسخه موبایل