از مدل جدید گوشی «رِیزِر فون» چه انتظاری دارید؟

دومین مدل این گوشی پیشرفته با نام «رِیزر فون ۲» وارد بازار می‌شود و پیش‌بینی شده است که این محصول سپتامبر ۲۰۱۸ به دست کاربران جهانی برسد و به عبارت دیگر کمتر از یک سال از زمان معرفی مدل اولیه، مدل جایگزین وارد بازار شود.

موبنا – حدود دو ماه قبل در نوامبر ۲۰۱۷ از گوشی هوشمند «رِیزر فون» رونمایی شد و اگرچه این محصول در یک برند گمنام تولید شده بود، مورد استقبال گسترده کاربران جهانی قرار گرفت. این طور که سایت اینترنتی فرانسوی «اف‌آراندروید» گزارش داده است، شرکت تولیدکننده این محصول در حال ساخت مدل جدیدتر گوشی یاد شده است.

این سایت اینترنتی که از تمامی فعالیت‌های شرکت تولیدکننده این گوشی هوشمند آگاهی دارد اعلام کرد که دومین مدل این گوشی پیشرفته با نام «رِیزر فون ۲» وارد بازار می‌شود و پیش‌بینی شده است که این محصول سپتامبر ۲۰۱۸ به دست کاربران جهانی برسد و به عبارت دیگر کمتر از یک سال از زمان معرفی مدل اولیه، مدل جایگزین وارد بازار شود.

این سایت اینترنتی همچنین توضیح داد گوشی هوشمند «ریزر فون ۲» به صورت زمان در روزهایی وارد بازار می‌شود که لپ‌تاپ ویژه شرکت مذکور موسوم به «پروژه لیندا» با قابلیت پذیرفتن این گوشی هوشمند در بدنه خود وارد بازار خواهد شد.

از مدل جدید گوشی «رِیزِر فون» چه انتظاری دارید؟

این لپ‌تاپ نخستین بار اوایل ژانویه در نمایشگاه CES 2018 در معرض دید عموم قرار گرفت و از آن با نام «پروژه لیندا» یاد شد. این لپ‌تاپ نمایشگر ۱۳.۳ اینچی دارد که با گوشی هوشمند «ریزر فون» سازگار است و در قسمت موشواره لمسی این گوشی را در اختیار می‌گیرد تا تمامی فعالیت‌های پردازشی خود را هم با آن انجام دهد. البته برای لپ‌تاپ حافظه داخلی و باتری مجزا هم در نظر گرفته شده است تا کاربران این گوشی قابلیت‌های بیشتری در اختیار داشته باشند.

این گوشی هوشمند به راحتی در بدنه لپ‌تاپ جاسازی می‌شود و یک دستگاه دوگانه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا برای انجام بازی‌های ویدیویی بسیار مناسب باشد.

در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند «ریزر فون ۲»  منتشر نشده است. لازم به ذکر است مدل کنونی گوشی هوشمند «ریزر فون» با رم ۸ گیگابایتی، تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵»، نمایشگر QHD و .. عرضه شده است. «مین-لیان تانگ» مدیرعامل شرکت «ریزر» در جدیدترین توئیت خود نوشت که «پروژه لیندا» به زودی در قالب یک محصول واقعی وارد بازار جهانی می شود و کاربران طی سال ۲۰۱۸ میلادی می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

دکمه بازگشت به بالا