با نقاب خواب جدید راحت بخوابید و طبیعی بیدار شوید

یک شرکت تجاری موفق به تولید نقاب خواب تازه ای شده که خواب راحت را برای افراد به ارمغان می آورد. استفاده از این نقاب به خصوص برای افرادی که به سفرهای هوایی طولانی می روند مفید است.

موبنا – نقاب یادشده با استفاده از فناوری هوش مصنوعی قادر به شناسایی عادات خواب هر کاربر و سازگار شدن با آن است و با تابش نور مادون قرمز می تواند به افراد کمک کند خواب آرام و بیدار شدن مطبوعی داشته باشند.
این نقاب که توسط شرکت دریم لایت تولید شده از لایه های پوششی متعدد و خاصی طراحی شده که دور سر و چشم های فرد را با استفاده از نوارهایی نرم به خوبی می پوشاند. این نوارها در شرایطی که فشار خاصی به سر و چشم ها وارد نمی کنند از نفوذ نور جلوگیری می کنند.
نقاب یادشده از ابزاری برای کنترل ضربان قلب برخوردار است و مجهز به شتاب سنج، ژیروسکوپ و چهار بلندگو در کناره های خود است. برنامه تلفن همراه عرضه شده همراه با این دستگاه بررسی الگوهای خواب فرد در گذر زمان را ممکن کرده و بر مبنای زمان به خواب رفتن و بیداری هر فرد تصمیم می گیرد که چه صداهای محیطی را برای آرامش کاربر پخش کند.
شاید جذاب ترین قابلیت این نقاب، نصب صفحات ال ای دی در درون آن و در برابر چشمان کاربر باشد که به خوابیدن و بیدار شدن طبیعی در صبحگاه کمک می کند. این صفحات برای بیدار کردن فرد از نور استفاده می کند و بدین منظور به هیچ وجه از صدای زنگ استفاده نمی شود. قیمت این محصول که به زودی روانه بازار می شود هنوز اعلام نشده است.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا