چگونه با کمپانی گوگل ارتباط برقرار کنیم؟

اگر تاکنون مشکلی با هریک از کمپانی‌های مبتنی بر وب داشته‌اید، حتما می‌دانید که برقراری ارتباط با آنها تا چه اندازه سخت است! به عقیده بسیاری از کاربران، توییتر وجه مثبت این موضوع محسوب می‌شود و تیم ارتباط با مشتریانش عملکرد قابل قبولی دارد؛ در حالی که دسترسی به تیم فیس‌بوک از طریق هر پلت‌فرمی تقریبا غیر ممکن است!

موبنا – گوگل چگونه عمل می‌کند؟ غول موتورهای جستجو در سال‌های اخیر برقراری ارتباط را برای کاربرانش آسان‌تر نموده است؛ اگر می‌خواهید با گوگل تماس بگیرید گزینه‌های مختلفی برای‌تان وجود دارد.

چگونگی تماس با گوگل

اجازه بدهید با یک آدرس پستی شروع کنیم؛ گوگل ممکن است بزرگ ترین شرکت فناوری جهان باشد اما به هرحال یک آدرس سنتی و واقعی در ایالات متحده آمریکا دارد:
Google Inc
۱۶۰۰ Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043
United States

البته اگر به مانند بسیاری از مردم دوست ندارید نامه‌نگاری کنید، می‌توانید در مورد بسیاری از محصولات با تلفن گوگل تماس بگیرید؛ بخصوص محصولاتی که برایشان پول پرداخت کرده‌اید. در ادامه تعدادی از این شماره‌های تلفن را مشاهده می‌کنید:
Google Wi-Fi: +1-844-442-3693
Chromecast Audio: +1-844-400-CAST
Google Home products: +1-855-971-9121

شماره ۱۶۵۰۲۵۳۰۰۰۰+ تلفن اصلی دفتر مرکزی Mountain View است و می‌توانید شماره‌های دفاتر منطقه‌ای را از صفحه وب این کمپانی دریافت کنید.
چگونه با کمپانی گوگل ارتباط برقرار کنیم؟
در پایان، اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید، اغلب می‌توانید با نماینده کمپانی گوگل در یک پنجره گفتگوی زنده (live chat ) گفتگو نمایید که البته به محصول، برنامه یا سرویس مورد استفاده شما بستگی دارد.

برای آن که بدانید live chat برای سرویس‌ها یا برنامه‌های مورد نظرتان در دسترس است یا نه، می‌توانید به قسمت رفع مشکل (troubleshooting) در صفحات رسمی پشتیبانی گوگل مراجعه کنید؛ اگر هم live chat برای سرویس شما موجود نبود لازم نیست نگران باشید، کمپانی گوگل روز به روز در حال اضافه کردن خدمات گفتگوی زنده برای سرویس‌ها و برنامه‌های مختلف است.

 منبع: آی تی رسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا