ساخت بدنه «گلکسی اس۹» از آلیاژ ویژه منیزیوم-آلومینیوم

حق امتیاز جدید سامسونگ مربوط به یک نوع به خصوص از آلیاژ منیزیوم-آلومینیوم می‌شود که وزن بسیار سبکی دارد و سامسونگ به صورت اختصاصی آن را برای خود ساخته است و البته قصد دارد در لپ‌تاپ‌های «نوت‌بوک ۹» خود هم از آن استفاده کند.

موبنا – این روزها هر خبری که در مورد شرکت سامسونگ منتشر می‌شود به یکی از دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» ارتباط دارد و این بار هم حق امتیاز جدیدی از سوی شرکت کره‌ای به ثبت رسیده است تا فلز مربوط به بدنه این دو پرچمدار مشخص شود.

دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» نخستین پرچمداران سال ۲۰۱۸ میلادی محسوب می‌شوند و سامسونگ در نظر دارد آنها را با بهترین امکانات و پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها به دست کاربران برساند.

ساخت بدنه «گلکسی اس۹» از آلیاژ ویژه منیزیوم-آلومینیوم

شرکت سامسونگ در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا حق امتیازی را با عنوان «مِتال ۱۲» ثبت کرد که مربوط به یک نوع به خصوص از آلیاژ منیزیوم-آلومینیوم می‌شود که وزن بسیار سبکی دارد و سامسونگ به صورت اختصاصی آن را برای خود ساخته است و البته قصد دارد در لپ‌تاپ‌های «نوت‌بوک ۹» خود هم از آن استفاده کند.

اسناد مربوط به این حق امتیاز جدید نشان می‌دهد که آلیاژ مذکور مقاومت بسیار بالایی دارد و طی سال جاری میلادی از آن برای ساخت بدنه دستگاه‌های حتلف سامسونگ از جمله «گلکسی اس۹»، «گلکسی اس۹ پلاس» و ساعت هوشمند «گیِر اس۴» استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا