بدو دهقان بدو، یک بازی جذاب با روایتی متفاوت از دهقان فداکار

کمتر کسی هست که داستان ریزعلی خواجوی و فداکاری این دهقان شجاع در نجات دادن قطار و مسافران آن را نشنیده باشد. در بازی بدو دهقان بدو شما باید مشعل به دست و سوار بر الاغ، از موانع خطرناک بگذرید تا از برخورد قطار با صخره ها جلوگیری کنید. در نقد و بررسی این بازی اندرویدی و روایتی متفاوت از دهقان فداکار، با ما همراه شوید.

موبنا – با اجرای بازی فوق، داستان دهقان فداکار از زبان یک دانش آموز پخش میشود تا بطور دقیق بدانید که ماموریت شما چیست. بعد از شنیدن این انشاء میتوانید به قسمت تنظیمات و واحد آموزش بروید و نحوه کنترل کاراکتر را یاد بگیرید. در بدو دهقان بدو باید با پرش های به موقع و کم یا زیاد کردن سرعت از روی موانع مختلف بپرید. علاوه بر این در مسیر حرکت، جانوران وحشی و خطرناکی هم هستند که با برخورد به آنها، جانتان کم میشود.

نکته : شما میتوانید برای پریدن یا عقب و جلو رفتن کاراکتر، یکی از حالت های تکان دادن گوشی یا دکمه های کنترلی را از منوی اصلی این بازی اندرویدی انتخاب کنید.

اگر طرفدار بازی های چالش برانگیز و امتیازی هستید، بدو دهقان بدو انتخاب خوبیست.

بازی رانر ایرانی برای موبایل

وقت دویدن و پریدن رسیده

حالا که آموزش های لازم را دیدید و دستتان با بازی راه افتاد، وقت آن رسیده که سوار بر الاغ چابک خود، به دنبال قطار بدوید. البته کار خیلی راحتی در پیش ندارید چون موانع مختلفی بر سر راهتان ظاهر میشود که پریدن از روی آنها نیاز به مهارت دارد. بعضی مواقع باید یک بار دکمه پرش را بزنید اما در مواقع دیگر، لازم است چند بار این کار را انجام دهید. همچنین با نزدیک شدن موانع به یکدیگر و ترکیب آنها، مجبورید تعادل درستی بین سرعت دویدن و لحظه پرش برقرار کنید.

 

قطار بدو ریزعلی بدو!

بدو دهقان بدو یک بازی امتیازی به سبک رانر میباشد که هیچ پایانی ندارد. در واقع شما با هر بار شروع بازی، باید تا جایی که میتوانید مشعل را روشن نگه دارید و ستاره جمع کنید. بیشترین امتیاز بدست آمده، به عنوان بهترین رکوردتان ثبت میشود تا دفعه بعد بیشتر تلاش کرده و این رکورد را بشکنید. این امتیاز بر اساس فاصله طی شده محاسبه میگردد.

با ستاره های جمع شده در طول بازی میتوانید از بخش فروشگاه تجهیزات کمکی بخرید. تجهیزاتی که به شما کمک میکنند تا در برابر موانع، بیشتر دوام بیاورید عبارتند از:

  • سرعت بالا در عقب و جلو شدن
  • امکان پرش مجدد بعد از برخورد به مانع
  • عمر طولانی تر مشعل
  • امکان از بین بردن خفاش های مهاجم
  • جان بیشتر
  • و…

 

نکته : بعضی از آیتم های فروشگاه پس از انجام ماموریت های مربوط به آنها آزاد میشوند.

 

دانلود بازی اندرویدی بدو دهقان بدو

 

ماموریت های ویژه

برای اینکه یخ بازی بشکند و شما فقط به دنبال دویدن و پریدن نباشید، ماموریت هایی در بدو دهقان بدو تعریف شده اند. با انجام موفقیت آمیز این ماموریت ها، میتوانید جوایزی مثل دوبرابر شدن امتیاز به دست آورید. استفاده از این ترفند باعث شده تا گیم پلی بازی از حالت یکنواختی بیرون بیاید. البته ذات این بازی اندرویدی به اندازه کافی چالش برانگیز هست و شما هم مثل ما سعی خواهید کرد که رکورد بالاتری را ثبت کنید!

 

درباره گرافیک و صدای بازی هم بدانید

طراحی خلاقانه منوها در بازی فوق، اولین نکته ایست که نظرتان را جلب میکند. موزیک زیبای ایرانی هم این خلاقیت را تا حد زیادی تکمیل کرده است. در محیط اصلی بازی هم با انیمیشن ها و جلوه های تصویری جذابی روبرو میشوید که در کنار افکت های صوتی جالب، انگیزه شما را برای ادامه دادن افزایش میدهند. هرچند از این لحاظ باید بدو دهقان بدو را جزو نمونه های حرفه ای بدانیم اما انتظار میرفت با دقت بیشتر، از پیچیدگی منو کاسته شود.

 

بازی داستان دهقان فداکار

 

با توجه به تست های انجام شده و توضیحاتی که دادیم، باید بدو دهقان بدو را یک بازی شایسته ایرانی به شمار آوریم. جوایزی که این بازی اندرویدی از جشنواره بازی های رایانه ای دریافت کرده، مهر تاییدی بر کیفیت آن است. بازی فوق را میتوانید به صورت رایگان از کافه بازار دانلود کنید و به جمع کاربران راضی آن بپیوندید.

نکته : اگر برای ادامه بازی و کسب امتیاز بیشتر نیاز به ستاره داشتید، کافی است ویدیوهای تبلیغاتی آن را ببینید.

 

بازی بدو دهقان بدو

 

قابلیت ها و نقاط قوت بازی

  • گرافیک جذاب و رابط کاربری روان
  • گیم پلی هیجانی و چالش برانگیز
  • جنبه سرگرمی بالا
  • داستان پردازی بر اساس روایت واقعی
  • اجرای صحیح و بدون خطا
نقاط ضعف بازی

  • عدم اجرای روان بر روی دستگاه هایی با سخت افزار متوسط
بدو دهقان بدو

تولید کننده : تی تو تم

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۰.۱

سیستم عامل : اندروید ۴.۰.۱ و بالاتر

حجم : ۷۸.۳ مگابایت

 بدو دهقان بدو، یک بازی جذاب با روایتی متفاوت از دهقان فداکار
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا