گران‌ترین هدفون جهان چه فرقی با هدفون‌های معمولی دارد؟

بخش شیشه‌ای که در این هدفون مورد استفاده قرار گرفته است یک لایه محافظ «گوریلا گلاس» را شامل می‌شود و مشابه نمایشگر بیشتر گوشی‌های هوشمند پیشرفته ضدخش و نشکن ساخته شده است.

موبنا – شرکت «سِنهایزر» در جریان برگزاری بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی موسوم به CES 2018 از گران‌ترین هدفون جهان رونمایی کرد. این هدفون ۳۰۰۰ دلاری به گونه‌ای ساخته شده است که یک لایه شیشه‌ای روی آن را می‌پوشاند و کیفیت صدا در آن نسبت به دیگر هدفون‌ها بسیار بهتر است.

هدفون «اچ‌دی ۸۲۰» که از تابستان وارد بازار می‌شود ۳۰۰۰ دلار قیمتگذاری شده است و به گفته شرکت سازنده «صدای بسیار شفاف و شگفت‌انگیز» را به گوش شما می رساند و یک رکورد جدید از کیفیت صدا در هدفون‌ها را برجا می‌گذارد. روی دو بخش چپ و راست این هدفون پیشرفته لایه شیشه‌ای کار گذاشته شده است که ورود صداهای ناخواسته و صداهای ایجاد شده ناشی از لرزشها را به حداقل می‌رساند.

گران‌ترین هدفون جهان چه فرقی با هدفون‌های معمولی دارد؟

«آکسل گرِل» مدیر بخش محصولات مصرفی شرکت «سِنهایزر» در این خصوص توضیح داد: «هدفون‌های پیشرفته معمولا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام استفاده از آنها صدای محیط اندکی شنیده می‌شود که این اتفاق باعث می‌شود کاربر از کیفیت صدا حداکثر لذت را نبرد. هدفون “اچ‌دی ۸۲۰” قانون بازی را تغییر داده است و به گونه‌ای طراحی شده است که با عایق‌بندی کامل، هیچ صدایی از محیط پیرامون به گوش کاربر نمی‌رسد».

نوشته های مشابه

بخش شیشه‌ای که در این هدفون مورد استفاده قرار گرفته است یک لایه محافظ «گوریلا گلاس» را شامل می‌شود و مشابه نمایشگر بیشتر گوشی‌های هوشمند پیشرفته ضدخش و نشکن ساخته شده است. به گفته شرکت سازنده، اگر این بخش شیشه‌ای از فاصله ۱.۸ متری سقوط کند در بیش از ۸۰ درصد موارد هیچ مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا