نخستین تصاویر منتشر شده از گوشی جدید شارپ (+عکس)

نمایشگر این دستگاه شبیه به گوشی هوشمند «آیفون ایکس» طراحی شده است و در حالی که تمام سطح روی دستگاه را می‌پوشایند، یک بخش کوچک در بالای آن برای قرار گرفتن اسپیکر و حسگر تصویربرداری تعبیه شده است.

موبنا – شرکت شارپ روز گذشته در کشور تایوان یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و طی آن نخستین تصاویر زنده از گوشی هوشمند جدید خود موسوم به «آکوس اس۳» را به نمایش گذاشت.

تصاویر زنده با آنچه که پیش‌تر منابع آگاه منتشر کرده بودند مشابه بود و مشخص شد عکس‌هایی که مرکز استانداردسازی محصولات الکترونیکی چین موسوم به TENAA از «آکوس اس۳» منتشر کرده است، مدل نهایی این دستگاه محسوب می شود.

نخستین تصاویر منتشر شده از گوشی جدید شارپ (+عکس)

این گوشی هوشمند هم اکنون تاییدیه‌های لازم از سوی کمیسیون ارتباطات و مخابرات تایوان (NCC) را هم دریافت کرده است و بنابراین به زودی وارد بازار می شود.

پشت بدنه گوشی هوشمند «آکوس اس۳» دو حسگر دوربین با کیفیت‌های ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و در کنار آنها فلش LED و حسگر اثر انگشت هم به چشم می‌خورد.

نخستین تصاویر منتشر شده از گوشی جدید شارپ (+عکس)

بخش جلوی این گوشی هوشمند یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی را شامل می‌شود که از نوع LCD است و تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۰۴۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این نمایشگر شبیه به گوشی هوشمند «آیفون ایکس» طراحی شده است و در حالی که تمام سطح روی دستگاه را می‌پوشایند، یک بخش کوچک در بالای آن برای قرار گرفتن اسپیکر و حسگر تصویربرداری تعبیه شده است.

نخستین تصاویر منتشر شده از گوشی جدید شارپ (+عکس)

گوشی هوشمند «شارپ آکوس اس۳» یکی از دو تراشه «اسنپدراگون ۶۶۰» یا «اسنپدراگون ۶۳۰» مجهز شده است. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند در دو مدل وارد بازار شود تا یکی از آنها رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی داشته باشد و مدل دیگر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به دست کاربران برسد.

شرکت شارپ به صورت رسمی اعلام کرد هفته آینده گوشی هوشمند «آکوس اس۳» را به قیمت ارزان وارد کشور تایوان می‌کند و برای آن رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا