بهترین اپلیکیشن های دوربین برای اندروید

اگر به عکاسی با گوشی و گرفتن سلفی‌های جذاب علاقه‌مند هستید این مقاله را از دست ندهید.

موبنا – دوربین گوشی‌های هوشمند بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. شرکت‌ها تلاش می‌کنند با ارتقاء دوربین‌های خود، کارایی آن‌ها را در محیط‌های تاریک افزایش دهند و امکاناتی که مردم نیاز دارند به آن‌ها اضافه کنند. بسیاری از خریداران تلفن‌ هوشمند انتخاب خود را با توجه کیفیت دوربین گوشی انجام می‌دهند و امروزه دوربین‌ها در زندگی افراد بسیار مهم هستند. اگر گوشی شما دوربین قدرتمندی داشته باشد ممکن است نتوانید با اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین از تمام ظرفیت‌های آن استفاده کنید و بهترین عکس‌ها را بگیرید.

Google Camera

camera app اپلیکیشن دوربین

Google Camera همان طور که از نامش پیدا است، اپلیکیشن‌ رسمی گوگل برای تصویربرداری است و آن را در بیشتر موبایل‌های گوگل خواهید یافت. این اپلیکیشن رایگان دارای مجموعه‌ی امکانات کوچک ولی مفید است که لنز بلور، حرکت آهسته (در دستگاه‌های تحت پشتیبانی)، پانوراما، ویدیوی سیاه و سفید و … را شامل می‌شود. نکته منفی در مورد این اپ، پشتیبانی از اندروید ۷.۱.۱ و بالاتر و همچنین عدم دسترسی در بعضی از کشورها از جمله ایران است.

Camera MX

camera app اپلیکیشن دوربین

Camera MX یکی از اپلیکیشن‌های باسابقه و نسبتا محبوب است که به‌طور منظم توسط توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی می‌شود. این اپلیکیشن دارای حالت‌های مختلف برای تصویربرداری است و امکان ساخت تصویر گیف نیز وجود دارد. ویرایشگر داخلی موجود در این اپ می‌تواند برای ویرایش ساده و غیر حرفه‌ای تصاویر مورد استفاده قرار گیرد.

Candy Camera

camera app اپلیکیشن دوربین

Candy Camera از جمله جدیدترین اپلیکیشن‌های دوربین است که به‌طور خاص برای گرفتن سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اپ دارای فیلترهای مختلف، ابزارهای آرایش، استیکرها، حالت کولاژ و دیگر امکانات مفید برای تصویربرداری است. شاید رابط کاربری اپلیکیشن در اولین نگاه کمی سخت و پیچیده باشد؛ ولی برای افرادی که با شبکه‌های اجتماعی زیاد سروکار دارند گزینه مناسبی است. دانلود و استفاده از تمام امکانات موجود در این اپلیکیشن، کاملا رایگان است.

Cymera

camera app اپلیکیشن دوربین

Cymera یکی دیگر از اپلیکیشن‌های دوربین قدیمی و محبوب است و امکانات مختلفی شامل فیلترها، استیکرها، افکت‌های خاص، ویرایشگر ساده عکس و لنزهای متفاوت دارد. همچنین می‌توان از حالت Beauty Camera و ابزارهای آرایش صورت و بدن برای زیباتر شدن تصاویر و گرفتن سلفی‌های حرفه‌ای استفاده کرد. این اپلیکیشن رایگان است؛ ولی با پرداخت درون برنامه می‌توان امکانات بیشتری خریداری کرد.

Retrica

camera app اپلیکیشن دوربین

Retrica علاوه بر این‌که جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین محسوب می‌شود، از برخی قابلیت‌های شبکه های اجتماعی نیز برخوردار است و می‌توان تصاویر و ویدیوهای لایو را به اشتراک گذاشت یا در سایر شبکه‌های اجتماعی آپلود کرد. همچنین این اپلیکیشن امکان استفاده از فیلترها، استیکرها، ساخت گیف، متن، استامپ‌های مخصوص و تصاویر کولاژ را به کاربر می‌دهد. به همین دلایل است که میلیون‌ها کاربر از این ابزار کاملا رایگان استفاده می‌کنند.

Camera360

camera app اپلیکیشن دوربین

Camera360 به‌عنوان یک دوربین، ویرایشگر عکس و جامعه‌ی عکاسی با ۸۰۰ میلیون کاربر برای سال‌ها مورد توجه کاربران اندروید بوده است. امکانات رایگان بسیاری در این اپلیکیشن وجود دارد؛ مثل ویرایشگر عکس، افکت‌ها و فیلترهای مختلف، استیکرهای حرکتی و ۳D، تصاویر کولاژ، ابزار آرایش و Beauty Camera. البته با پرداخت درون برنامه می‌توان امکانات بیشتری خریداری کرد.

Camera FV-5

camera app اپلیکیشن دوربین

Camera FV-5 یکی از گزینه‌های مناسب برای طرفداران دوربین‌های دستی است و می‌تواند قابلیت‌های DSLR را شبیه‌سازی کند که شامل سرعت شاتر دستی، ISO، سنجش نور و روشنایی، فوکوس، تعادل رنگ سفید و … است. این اپلیکیشن با فرمت‌های مختلف تصاویر مثل DNG (RAW) ،JPEG و PNG سازگار است و بیش از ۳۰ زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند؛ همچنین امکان استفاده از کلیدهای تنظیم صدا به‌عنوان شاتر وجود دارد و روی اندروید ۴.۰ و بالاتر قابل اجرا است.

حالا تصمیم با شما است که از کدام یک از اپلیکیشن‌های لیست ما برای ثبت لحظه‌های شیرین زندگی خود استفاده می‌کنید.

 

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا