تصویر منتسب به جعبه گلکسی اس ۹، اطلاعات هیجان انگیزی را فاش می کند

هر بار که به عرضه یکی از پرچمداران سری گلکسی اس نزدیک تر می شویم، حجم شایعات و اخبار افشایی هم روز به روز افزایش می یابد.

موبنا – روز گذشته، DJ Koh، مدیر واحد موبایل سامسونگ رسماً تایید کرد که گلکسی اس ۹ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ معرفی می شود و امروز، شاهد افشای تصویری از جعبه این موبایل هستیم که اطلاعات هیجان انگیزی با خود به همراه می شود.
تصویر منتسب به جعبه گلکسی اس ۹، اطلاعات هیجان انگیزی را فاش می کند

بنابر اطلاعات درج شده در تصویر منتسب به جعبه گلکسی اس ۹، شاهد مشخصات استانداردی مانند نمایشگر ۵.۸ اینچی، مقاومت در برابر آب و گرد و خاک، اسکنر عنبیه چشم و شارژ وایرلس هستیم؛ اما موضوع زمانی جالب می شود که به سراغ اطلاعات مربوط به دوربین برویم.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دستگاه، ظاهراً با گشودگی دهانه لنز F1.5 یا F2.4 به تصویربرداری می پردازد. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا این دو رقم تا این حد با یکدیگر متفاوت هستند باید گفت که بنابر شایعات، سامسونگ می خواهد گشودگی متغیر دهانه لنز را به پرچمدار خود بیاورد که به صورت مکانیکی باز و بسته می شود و به یک دوربین حرفه ای شباهت دارد.

این تکنولوژی حتی چندان انقلابی هم نیست و سامسونگ پیشتر با موبایل ۳ هزار دلاری خود، آن را در اختیار مشتریان چینی قرار داده است. از طرف دیگر، حالت «سوپر اسلو موشن» هم به چشم می خورد که می تواند پاسخ سامسونگ به حالت تصویر برداری اسلو موشن سونی با ۹۶۰ فریم بر ثانیه باشد.
تصویر منتسب به جعبه گلکسی اس ۹، اطلاعات هیجان انگیزی را فاش می کند
پس از این ها، عبارت «اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط AKG» به چشم می آید. بنابراین سامسونگ نه تنها اسپیکر دوگانه را به پرچمداران خود می آورد، بلکه به خاطر کمک AKG ممکن است کیفیت صوتی بسیار خوبی هم داشته باشند. از سوی دیگر، عبارت «ایرفون های تنظیم شده توسط AKG» هم دیده می شود که پیشتر شایعات زیادی درباره اش شنیده بودیم.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا