چینی‌ها به دنبال ساخت نسل جدید گوشی‌های انعطاف‌پذیر (+عکس)

شرکت ZTE هم‌اکنون در حال ایجاد تغییرات فراوان برای ساخت گوشی‌های هوشمند منعطف است و بر این اساس گفته شده است که محصول بعدی آن پیشرفته تر میشود.

موبنا – اگرچه شرکت ZTE می‌گوید که محصول جدید خود را در خانواده گوشی‌های منعطف و تاشدنی تولید کرده است، ولی باید اعتراف کرد «آکسون اِم» از جانب رسانه‌های خبری و کاربران چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

با این وجود شرکت چینی اعلام کرده است که به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهد و طراحی‌های بهتر و بیشتری در عرصه گوشی‌های منعطف ارایه می‌کند. البته «جِف یی» مدیر بازاریابی جهانی شرکت ZTE می‌گوید که «آکسون ام» فروش قابل قبولی داشته و شرکت سازنده بازخورد مناسبی را از آن دریافت کرده است. ولی از آنجایی که چنین محصولی در بازار جهانی جدید است، باید توقع داشت که پذیرش آن از جانب کاربران با تاخیر انجام می‌شود.

چینی‌ها به دنبال ساخت نسل جدید گوشی‌های انعطاف‌پذیر (+عکس)

کاربران جهانی برای خرید نخستین گوشی هوشمند تاشو ZTE حدود ۲۰۰ دلار پرداخت می‌کنند و با این وجود شرکت چینی پیش‌بینی کرده است که در آینده از بازار جهانی گوشی‌های منعطف درآمد بیشتری را به دست می‌آورد و محصولات باکیفیت‌تر را با همین مشخصات و قیمت روانه بازار می‌کند.

چینی‌ها به دنبال ساخت نسل جدید گوشی‌های انعطاف‌پذیر (+عکس)

شرکت ZTE هم‌اکنون در حال ایجاد تغییرات فراوان برای ساخت گوشی‌های هوشمند منعطف است و بر این اساس گفته شده است که محصول بعدی آن در این خانواده به گونه‌ای طراحی شده است که اطراف نمایشگر آن را یک لایه باریک در بر می‌گیرد. بر این اساس می‌توان از هم اکنون پیش‌بینی کرد که مدل بعدی «آکسون ام» زیباتر و با امکانات بیشتر روانه بازار می‌شود.

مدیران شرکت ZTE هم اکنون تایید کردند که این گوشی‌های هوشمند با قابلیت خم شدن نمایشگر و بخش‌های سخت‌افزاری داخلی هم اکنون به صورت آزمایشی ساخته می‌شوند و پس از مشاهده بازخورد کاربران، مدل نهایی آنها با امکانات بیشتر به صورت انعطاف‌پذیر به دست کاربران می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا