پایان آخرین مراحل تولید نخستین گوشی منعطف سامسونگ (+عکس)

شرکت سامسونگ در نمونه‌های اولیه خود این گوشی را به گونه‌ای طراحی کرده است که کاربر می‌تواند آن را به سمت داخل و خارج خم کند.

موبنا – طی چند روز اخیر اخبار بیشتری در مورد گوشی هوشمند منعطف سامسونگ منتشر شده است و این مسئله نشان می‌دهد که تا زمان عرضه مدل نهایی این محصول مدت زیادی باقی نمانده است. سامسونگ مراحل پایانی طراحی و ساخت این گوشی هوشمند را پشت سر می‌گذارد و به زودی به صورت رسمی از آن رونمایی می‌کند.

سامسونگ در CES 2018 به عنوان بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی جهان که هم اکنون در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شده است از این محصول رونمایی نکرد و در عوض منابع آگاه اعلام کردند نخستین گوشی هوشمند منعطف شرکت کره‌ای هم اکنون مراحل پایانی طراحی را پشت سر می‌گذارد و تقریبا تکمیل بخش‌های سخت‌افزاری آن به اتمام رسیده است.

پایان آخرین مراحل تولید نخستین گوشی منعطف سامسونگ (+عکس)

شرکت سامسونگ در نمونه‌های اولیه خود این گوشی را به گونه‌ای طراحی کرده است که کاربر می‌تواند آن را به سمت داخل و خارج خم کند. ولی به نظر می‌رسد مدل نهایی دستگاه که وارد بازار جهانی می‌شود فقط قابلیت خم شدن به سمت داخل را داشته باشد. پیش‌بینی شده است قابلیت خم شدن گوشی هوشمند سامسونگ به سمت خارج برای مدل بعدی این دستگاه با امکانات بیشتر و نمایشگر منعطف‌تر ارایه شود تا دوام دستگاه افزایش یابد.

پایان آخرین مراحل تولید نخستین گوشی منعطف سامسونگ (+عکس)

اگر معنی خم شدن گوشی هوشمند به سمت داخل برای شما مشخص نیست، تصاویر منتشر شده از حق امتیاز جدید ثبت شده توسط شرکت کره‌ای به خوبی آن را توضیح می‌دهد. منابع آگاه می گویند سامسونگ این گوشی هوشمند را با نمایشگر ۷.۳ اینچی طراحی کرده است که به شما امکان می‌دهد تصاویر ویدیویی را با کیفیت بالا در فضای بزرگتر مشاهده کنید و زمانی که با گوشی هوشمند کار ندارید، به راحت آن را خم کنید و در جیب خود بگذارید.

یکی از منابع آگاه که از فعالیت‌های داخلی شرکت سامسونگ باخبر است در جریان برگزاری نمایشگاه CES گفت:‌ «سامسونگ امسال نسبت به نمایشگاه سال قبل بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت خود بکشاند. فرآیند توسعه گوشی هوشمند در این شرکت به گونه‌ای پیش می‌رود که از همه رقبا جلوتر است و ساخت نخستین گوشی منعطف سامسونگ تقریبا تمام شده است. بنابراین منتظر باشید تا در آینده نزدیک از این محصول رونمایی شود».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا