حساب توییتر Cyberpunk 2077 پس از چهار سال توییت جدیدی منتشر کرد

حساب کاربری توییتر بازی Cyberpunk 2077 پس از چهار سال توییت جدیدی منتشر کرده و ممکن است به زودی اخبار جدیدی از این بازی منتشر شود.

موبنا – با توجه به موفقیت بازی The Witcher 3: Wild Hunt، انتظارات از استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED، سازنده مجموعه The Witcher) بسیار بالا رفته است. اما اخباری که حول پروژه بعدی این استودیو یعنی بازی Cyberpunk 2077 منتشر می‌شوند، بسیار کم بوده است. بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۱۲ معرفی و یک سال بعد یک تیزر از آن به نمایش درآمد و تا به امروز تنها اخباری که به گوش رسیده، این بوده که تیم سازنده با قدرت در حال توسعه بازی است.

در این میان نکته‌ی جالب سکوت حساب کاربری توییتر بازی Cyberpunk 2077 از سال ۲۰۱۳ بود و آن‌ها تا به امروز دیگر توییت جدیدی را منتشر نکردند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب توییتر Cyberpunk 2077 پس از چهار سال سکوت خود را شکست و توییت جدیدی را منتشر کرد. البته محتوای این توییت چیزی جز کلمه Beep نیست!

حال سوال اینجا است که دلیل این کار چیست؟ آیا مدیر روابط عمومی این استودیو برای رفع بی‌حوصلگی خود این کار را انجام داده است؟ احتمالا هدف استودیو از انتشار این توییت، این بوده که به زودی شاهد انتشار اخباری از بازی خواهیم بود. اگر هدف این باشد، استودیو سی‌دی پراجکت رد در آن بسیار موفق بوده است زیرا توییت مورد نظر ۲۰۰۰ بار ری‌توییت شده و توسط ۴۰۰۰ نفر مورد پسند قرار گرفته است.

با توجه به اتمام بازی The Witcher 3 و بسته‌های الحاقی‌اش، سال ۲۰۱۸ زمان مناسبی برای عرضه بازی Cyberpunk 2077 است.

 منبع: زومجی 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا