فهرست بهترین محصولات الکترونیکی عرضه شده در نمایشگاه CES 2018 (+عکس)

کارشناسان با انجام بررسی‌های کافی فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند، بهترین رایانه‌های لوحی، بهترین هدفون‌‌ها و بهترین اسپیکرهای هوشمند را منتشر کردند.

موبنا – بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی جهان موسوم به CES 2018 در لاس‌وگاس آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد تا بزرگترین کمپانی‌های جهان بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

هم اکنون که این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز کرده است کارشناسان با انجام بررسی‌های کافی فهرست بهترین گوشی‌های هوشمند، بهترین رایانه‌های لوحی، بهترین هدفون‌‌ها و بهترین اسپیکرهای هوشمند را منتشر کردند.

فهرست بهترین محصولات الکترونیکی عرضه شده در نمایشگاه CES 2018 (+عکس)

بهترین گوشی‌های هوشمند

  • سونی ایکسپریا ایکس‌اِی۲: این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۲ اینچی را شامل می‌شود و در خانواده گوشی‌های میان‌رده سونی قرار می‌گیرد. برای این محصول تراشه اسنپدراگون ۶۳۰ در نظر گرفته شده است. این گوشی که از ماه فوریه وارد بازار جهانی می‌شود ۳۰۰ دلار قیمت دارد در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، آبی و صورتی به فروش خواهد رسید.
  • سونی ایکسپریا ایکس‌اِی۲ اولترا: این گوشی هوشمند نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل قبلی دارد و با اندازه ۶.۰ اینچ عرضه می‌شود. برای این گوشی هوشمند دوربین سلفی با لنز واید در نظر گرفته شده است که عکس‌های بسیار باکیفیتی می‌گیرد و بهترین تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • سونی ایکسپریا ال۲: شرکت سونی این گوشی هوشمند را ماه فوریه وارد بازار می‌کند و هنوز قیمت آن مشخص نیست. این گوشی ارزان نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه مدیاتِک و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.
  • ایسوس زِنفون مکس پلاس (ام۱): فروش این گوشی هوشمند از ماه فوریه آغاز می‌شود و قیمت آن ۲۲۹ دلار است. این محصول میان‌رده نمایشگر ۵.۷ اینچی و باتری ۴۱۳۰ میلی‌آمپری دارد.
  • هوآوی Mate 10 Pro: این محصول بهترین گوشی چینی جهان محسوب می‌شود که ۸۰۰ دلار قیمت دارد و با پیشرفته‌ترین امکانات به دست کاربران جهانی می‌رسد.

فهرست بهترین محصولات الکترونیکی عرضه شده در نمایشگاه CES 2018 (+عکس)

بهترین رایانه‌های لوحی

  • اچ‌پی اِنوی ایکس۲: این تبلت به هفتمین نسل پردازنده‌های اینتل مجهز شده است و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی را با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل شامل می‌شود. روی این تبلت سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرد.
  • لنوو میکس ۶۳۰: این تبلت به واسطه صفحه‌کلید سخت‌افزاری خود می‌تواند با کاربری متفاوت رایانه‌ای هم مورد استفاده قرار بگیرد و برای آن تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، سیستم عامل ویندوز ۱۰ اِس، باتری با عمر ۲۰ ساعت، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و قیمت ۸۰۰ دلاری در نظر گرفته شده است.

فهرست بهترین محصولات الکترونیکی عرضه شده در نمایشگاه CES 2018 (+عکس)

بهترین دستیارهای صوتی هوشمند خانگی

  • اسپیکر ال‌جی تین‌کیو: این اسپیکر دستیار هوشمند صوتی «گوگل اسیستنت» را در خود جا داده است و بنابراین تمام قابلیت‌هایی که در اسپیکر هوشمند «گوگل هوم» مشاهده می‌کنید را در آنها در اختیار خواهید داشت. این دستگاه برای آن دسته از کاربرانی مفید است که در خانه خود از محصولات الکترونیکی ال‌جی استفاده می‌کنند.
  • ال‌جی سی‌ال‌او‌آی: این دستیار خانگی هوشمند در اصل یک روبات هوشمند کوچک است که با شما صحبت می‌کند، احساسات شما را درک می‌کند و مقابل آن عکس‌العمل نشان می‌دهد. هنوز قیمت و تاریخ عرضه این روبات هوشمند مشخص نشده است.
  • لنوو اسمارت دیسپلی: این اسپیکر هوشمند دستیار صوتی «گوگل اسیستنت» را شامل می‌شود و یک و نمایشگر لمسی بزرگ هم برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول تراشه «اسنپدراگون ۶۲۴» و اسپیکر ۱۰ واتی را شامل می شود و تمام خدمات هوشمند آن از روی نمایشگر قابل دسترس است.
  • جِی‌بی‌اِل لینک ویو: این هم محصول دیگر مبتنی بر «گوگل اسیستنت» محسوب می‌شود که نمایشگر بزرگ ۸ اینچی دارد و کیفیت صدا در آن بسیار قابل قبول است. نمایشگر دستگاه ضدآ» است و حتی با انگشت خیس هم می‌توان کنترل آن را در اختیار گرفت.

فهرست بهترین محصولات الکترونیکی عرضه شده در نمایشگاه CES 2018 (+عکس)

بهترین هدفون‌ها

  • جابرا الایت ۶۵تی و جابرا الایت اکتیو ۶۵تی: این دو هدفون با قیمت ۱۷۰ و ۱۹۰ دلار فروخته می‌شوند و باتری آنها به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند به مدت ۵ ساعت انرژی لازم برای بازپخش موسیقی را در خود نگه دارد.
  • سونی دبلیواِف-اِس‌پی۷۰۰اِن، اس‌پی۶۰۰ان، اس‌پی۵۰۰: این سه مدل هدفون با دستیار هوشمند صوتی «گوگل اسیستنت» سازگار شده‌اند و در مقابل تعرقات حین فعالیت‌های ورزشی مقاوم هستند. آنها به طور میانگین سه ساعت انرژی را در باتری خود نگه می‌دارند و قیمت آنها هم به ترتیب ۱۸۰، ۱۵۰ و ۸۰ دلار است.
  • جِی‌بی‌اِل ریفلکت مینی ۲ و ریفلکت کونتور ۲: هر دو هدفون بی‌سیم مذکور با قیمت ۱۰۰ دلار فروخته می‌شوند. مدل ریفلکت مینی ۲ اندازه کوچکتر و ظاهر زیباتری دارد و مدل کونتور ۲ با اندازه بزرگتر و کارایی بیشتر عرضه می‌شود. هر دو محصول باتری با توان ۱۰ ساعت را در خود جا داده‌اند.

فهرست بهترین محصولات الکترونیکی عرضه شده در نمایشگاه CES 2018 (+عکس)

بهترین فناوری‌های پوشیدنی

  • گارمین فوررانر ۶۴۵: این ساعت مچی هوشمند مجهز به گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس قابلیت‌های ورزشی فراوانی را در خود جا داده است و در دو مدل ویژه برای پخش موسیقی و کارایی عمومی عرضه می‌شود.
  • سانتو ۲: این ساعت مچی/دستبند هوشمند ظاهر بسیار زیبایی دارد و بر عادت‌های کاربر برای تناسب اندام تاکید می کند. این محصول یک حسگر تشخیص ضربان قلب را هم شامل می‌شود و به صورت ضدآب ساخته شده است.
  • ووزیکس بلِید: عینک هوشمندی است که دوربین دیجیتالی، میکروفون و سطح لمسی را شامل می‌شود و به شما امکان می‌دهد به آسان‌ترین شکل ممکن با آن ارتباط برقرار کنید. این محصول با دستیار هوشمند صوتی «آمازون الکسا» تلفیق شده است.
  • اومرون هارت‌گاید: شرکت سازنده این محصول تخصص زیاد در زمینه ساخت سیستم‌های مانیتورینگ قلب دارد و این ساعت مچی هوشمند را با قابلیت تشخیص ضربان قلب و دیگر علایم حیاتی با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا