پست بانک‌ ایران ظرفیت مناسبی برای توسعه بانکداری الکترونیک دارد

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این بانک ظرفیت مناسبی برای توسعه بانکداری الکترونیک و خدمات دارد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در مراسم معارفه رؤسای ادارات‌کل توسعه بانکداری الکترونیک، آموزش، راهبری و نظارت برسامانه‌های نرم‌افزاری و مشاورمدیرعامل در امور فناوری اطلاعات ضمن بیان مطلب فوق افزود: اجرائی‌شدن این ظرفیت‌ها نیازمند همکاری و هماهنگی همه واحدها و کارکنان است.
فرحی اظهارداشت: جابجائی‌ها و انتصابات درراستای استفاده بهینه از تجارب و دانش همکاران در بخش‌های مختلف است تا بتوانیم در پیشبرد اهداف بانک نقش بهتر و مفیدتری داشته باشیم.
همچنین اسماعیل عسگری رئیس جدید اداره‌کل توسعه بانکداری الکترونیک، فتانه توحیدی رئیس جدید راهبری و و نظارت برسامانه‌های نرم‌افزاری و جمال مقصودی رئیس جدید اداره کل آموزش ضمن ارائه گزارش عملکرد در سمت‌های قبلی به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.
گفتنی است: مدیران امور حراست، بازرسی و حسابرسی، سرمایه انسانی و پشتیبانی و امورهماهنگی حوزه مدیریت نیز در این مراسم ضمن تبریک به مدیران در سمت‌های جدید و تشریح اهداف جابجائی‌های مدیریتی بر لزوم تلاش مضاعف برای تحقق اهداف بانک تأکید کردند.
شایان ذکر است: درپایان این مراسم ابلاغ رؤسای جدید ادارات کل مذکور به آنان اعطاء و سامان کلاهدوز نیز به عنوان مشاورمدیرعامل در امور فناوری اطلاعات معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا