رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران معرفی شد

محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، انتخاب شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، در اولین جلسه پنجمین دوره هیات مدیره این سازمان، محمدباقر اثنی عشری موفق شد با کسب بیشترین تعداد آراء اعضای هیات مدیره، رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به مدت سه سال آینده شد.
در بخش انتخاب اعضای هیات رئیسه، علاوه بر انتخاب محمدباقر اثنی عشری به عنوان رئیس، محمدعلی یوسفی زاده به عنوان نایب رئیس اول و شهاب جوانمردی به عنوان نایب رئیس دوم و محمدرضا حدادی به عنوان خزانه دار با اخذ بیشترین آرا هیات مدیره به عنوان اعضای هیات رئیسه سازمان نصر تهران انتخاب شدند.
در اولین جلسه هیات مدیره سازمان در دور پنجم که با حضور حداکثر اعضا برگزار شد، ضمن نیم نگاهی بر فعالیت ها و دستاوردهای صورت گرفته در هیات مدیره قبل، چشم انداز و برنامه های کلی سازمان برای سه سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
چشم‌انداز کلی پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، استقرار یک نظام صنفی پویا، توسعه‌گرا و صاحب نفوذ در جامعه ایرانی و محیط بین‌المللی است.این هیات مدیره بر آن است تا صاحبان کسب‌وکار و سرمایه و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بتوانند به عنوان یکی از بازیگران اصلی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور نقش تاثیرگذار داشته باشند.
پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران خود را متعهد به حفظ و ارتقاء ارزش‌های حاکمیت دموکراتیک، شفافیت، پاسخگویی، مطالبه‌گری، حاکمیت قانون، برابری در قبال فرصت‌ها، جهت‌گیری اجماع، مسئولیت‌پذیری، مشارکت و استقلال در نظام صنفی می داند.
ارزش های تعیین شده از سوی این دوره هیات مدیره جدید سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، شامل ۱۰ محور همچون حاکمیت دموکراتیک، شفافیت، پاسخگویی، مطالبه‌گری، حاکمیت قانون، برابری در قبال فرصت‌ها، جهت‌گیری اجماع، مسئولیت‌پذیری، مشارکت‌پذیری، استقلال است.

دکمه بازگشت به بالا