ابزاری که زمین خوردن دوچرخه سوار را به بستگانش اطلاع می دهد!

اگر دوچرخه‌سوار یا اسکیت‌باز هستید و مدام در ترافیک شهر تردد می‌کنید حتما این را هم می‌دانید که مهم است دیگران بتوانند شما را ببینند و از حضورتان مطلع شوند. استارتاپ فرانسوی Cosmo Connected اینجاست تا به شما کمک کند.

موبنا – Cosmo Bike همانطور که از نامش پیداست کوچک است و با ۸۰ گرم وزن به هشت لامپ ال‌ای‌دی (چهار لامپ قرمز و چهار لامپ زرد) مجهز است که حتی از بغل هم قابل رویت است و با به‌کار انداختن نور اسمارت یا هوشمند چند منظوه‌ای که بصورت آهنربایی به پشت کلاه کاسکت شما می‌چسبد دیده شدن را بسیار تسهیل می‌کند. از ویژگی‌های هوشمند این محصول می‌توان به راهنمای خودکار، یک چراغ خطر که به سایر رانندگان نشان می‌دهد در حال کاهش سرعت یا توقف هستید و یک «چراغ هشدار حادثه» که در حوادث جدی به دوستان‌ و وابستگان شما اطلاع میدهد مجهز است.
چراغ‌های راهنمای چپ و راست را می‌توان بصورت SatNav (مسیری که در برنامه‌اش تعریف شده) ، به‌شکل دستی در اپ و یا از طریق یک ریموت نوری که قابل نصب بر روی فرمان دوچرخه است فعال کرد. شرکت سازنده مدعی است که Cosmo Bike می‌تواند زمین خوردن را از طریق سنسورهای متصل به اپ تشخیص دهد.
شرکت در حال حاضر محصولی مشابه با نام Cosmo Connected را برای موتورسیکلت‌ به‌فروش می‌رساند که در اصل بر روی شرکت کیک استارتر اجرا شد. شکایاتی نیز در خصوص حساسیت بیش از حد چراغ چشمک زن به حرکت سر وجود دارد که خوشبختانه در مدل جدیدBike برطرف شده است.
ابزاری که زمین خوردن دوچرخه سوار را به بستگانش اطلاع می دهد!
قیمت ۶۰ دلار برای Cosmo Bike در نظر گرفته شده و قرار است تا پاییز سال جاری میلادی به بازار عرضه ‌شود. اطلاعی از قیمت ریموت کنترل در دست نیست.

 منبع: فارنت 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا