کفی کفش هوشمند که زمین خوردن کاربر را به سرپرست اطلاع می دهد

کمپانی «Zhor Tech» که در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۶ از کفش هایی رونمایی کرده بود که با کلیک روی گزینه ای در اپ مرتبط، بندهایش به طور خودکار بسته می شدند، حالا کفی کفش هوشمندی را معرفی کرده که با قرار گرفتن در کفش کاربر، می تواند، قدم های او را بشمارد و میزان خستکی او را نیز تشخیص دهد. ولی مهم تر از همه اینکه در صورتی که کاربر در حین کار زمین بخورد، می تواند به سایرین اعلان ارسال نمایند.

موبنا – این کفی کفش برای کاربرانی طراحی شده اند که در محیط کارگاه های ساختمانی یا سایر محیط های مشابه کار می کنند. کفی های یاد شده به لطف حسگرهای به کار رفته همچنین لرزش های شدید اطراف را که می توانند نشانه خطرات احتمالی باشند را تشخیص می دهند.
کفی کفش هوشمند که زمین خوردن کاربر را به سرپرست اطلاع می دهد
به نظر می رسد کاربردی ترین قابلیت این کفی ها تشخیص زمین خوردن کاربر باشد. در این صورت به مدیر یا سرپرست کاربر اعلانی مبنی بر پیش آمدن حادثه ارسال می شود. تمام اطلاعات دریافت شده از حسگر ها نیز به اپ موبایل ویژه ارسال می شوند و کاربر می تواند آنها را مشاهده کرده یا به اشتراک بگذارد.
کفی کفش هوشمند که زمین خوردن کاربر را به سرپرست اطلاع می دهد
کمپانی Zhor Tech قصد دارد این کفی کفش را از شهریور تا مهر ماه سال ۹۷ برای فروش به شرکت ها با قیمت ۱۴۹ دلار به بازار عرضه نماید.

 منبع: دیجیاتو 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا