اعلام اسامی برندگان جوایز مسابقه اینستاگرامی یلدای بانک ملی

۱۰ نفر برنده جوایز مسابقه اینستاگرامی جشن یلدای بانک ملی ایران مشخص شدند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت کنندگان در این مسابقه از ۲۸ آذر ماه تا سوم دی ماه، یک هزار و ۲۵۴ قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کردند که از این میان ۶۷۸ عکس واجد شرایط شرکت در مسابقه بود.

تصاویر ارسال شده با سفره شب یلدا، خرید برای یلدا، دورهمی های شب یلدا و هر اتفاق دیگری در این زمینه حاوی یک نماد از بانک ملی ایران مرتبط بود. پس از انتشار این عکس ها در صفحه اینستاگرامی مسابقه، شرکت کنندگان تا دهم دی ماه فرصت داشتند تعداد لایک های عکس خود را افزایش دهند.

با اتمام این روند، هیات بررسی کننده مسابقه، سه سکه بهار آزادی را برای سه نفر از کسانی که عکس آنها بیشترین لایک واقعی را داشته و قوانین مسابقه را رعایت کرده بودند به شرح ذیل اختصاص دادند: آقایان مسعود حسینی و سجاد زمانی مقدم و خانم نسرین بخشنده.

همچنین آقایان غلامرضا عابدی، خسرو ریاضی، داود قلی زاده و خانم ها فرزانه رنجبر، آیسل جعفری، سید معصومه موسوی و گیسا قراگزلو به عنوان شرکت کنندگان در این مسابقه به قید قرعه هر کدام برنده یک جایزه ۵ میلیون ریالی شدند.

گفتنی است برندگان از بین کسانی انتخاب شده اند که عکس آنها در صفحه اینستاگرامی مسابقه بارگذاری شده و صاحب عکس در صفحه رسمی اینستاگرامی بانک ملی ایران به نشانی BANKMELLI۱۳۰۷ و کانال تلگرامی بانک به نشانیBANKMELLI_IR@ عضو بوده اند.

بانک ملی ایران با هدف آشنایی مشتریان با خدمات مختلف و جذب مخاطبان در کانال های ارتباطی خود جشنواره های مختلفی را برگزار می کند. برای آشنایی با جشنواره های این بانک می توانید به صفحه جشنواره های بانک مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا