باریک ترین لپ تاپ دنیا در CES 2018 (+عکس)

معمولاً شرکت های مختلف در نمایشگاه CES لپ تاپ های عمومی و میان رده خود را معرفی می کنند و محصولات خاص خود را برای رخدادهای اختصاصی نگه می دارند.

موبنا – با این حال ایسر امسال در لاس وگاس حداقل یک محصول منحصر به فرد را ارائه کرده است: اولترابوک ایسر سوئیفت ۷ که به مراتب باریک تر از قبل شده و تنها ۸.۹۸ میلیمتر ضخامت دارد و به ادعای شرکت سازنده، باریک ترین لپ تاپ جهان به شمار می رود.
باریک ترین لپ تاپ دنیا در CES 2018 (+عکس)

جدا از ضخامت ناچیز بدنه، مابقی ویژگی های سخت افزاری سوئیفت ۷ نیز بسیار قابل توجه هستند. پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i7 در کنار ۸ گیگابایت رَم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD از نوع PCIe در این لپ تاپ تعبیه شده، هرچند بهتر بود ایسر به سراغ پردازنده های نسل هشتمی اینتل و حافظه های پر سرعت تر می رفت تا تمایز بیشتری نسبت به رقبا پیدا کند. نمایشگر دستگاه از ۱۳.۳ اینچ در نسل قبل به ۱۴ اینچ ارتقاء پیدا کرده اما رزولوشن همچنان روی فول اچ دی باقی مانده.
باریک ترین لپ تاپ دنیا در CES 2018 (+عکس)

یکی از قابلیت های کاربردی در این نسل از سوئیفت ۷ اضافه شدن درگاه سیم کارت برای ارتباط ۴G LTE است که در دنیای لپ تاپ ها به ندرت به چشم می خورد. با این حال برچسب قیمت ۱۶۹۹ دلاری رقابتش را با محصولاتی همچون Dell XPS 13 یا لنوو Yoga 920 سخت تر می کند. این لپ تاپ از اواسط اسفند ماه وارد بازارهای جهانی خواهد شد.
باریک ترین لپ تاپ دنیا در CES 2018 (+عکس)

علاوه بر نسل جدید سوئیفت ۷، ایسر مدل به روز شده لپ تاپ گیمینگ نیترو ۵ را نیز به کارت گرافیک حرفه ای رادئون RX560 و جدیدترین پردازنده های رایزن AMD مجهز کرده است. حداکثر حافظه رَم و فضای ذخیره سازی داخلی این لپ تاپ به ترتیب تا ۳۲ و ۵۱۲ گیگابایت قابل تغییر است و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی آن هم رزولوشن فول اچ دی دارد.

باریک ترین لپ تاپ دنیا در CES 2018 (+عکس)
نیترو ۵ اگرچه بهترین لپ تاپ گیمینگ بازار به شمار نمی آید، اما همان طور که در بررسی بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۷ گفتیم، یکی از بهترین گزینه های اقتصادی به شمار می رود. مدل جدید این دستگاه با قیمت پایه ۷۹۹ دلار از اواسط فروردین سال آینده در بازارهای جهانی حضور پیدا می کند.
باریک ترین لپ تاپ دنیا در CES 2018 (+عکس)

نهایتاً ایسر مدل به روز شده لپ تاپ تبدیل پذیر اسپین ۳ را هم در CES 2018 به نمایش گذاشته که برخلاف سوئیفت ۷ به پردازنده نسل هشتمی اینتل مجهز شده و نمایشگر ۱۴ اینچی لمسی با رزولوشن فول اچ دی را در اختیار دارد. این لپ تاپ با قیمت پایه ۵۹۹ دلار از اواسط بهمن ماه به بازار عرضه می شود. در ادامه سه تصویر دیگر از اسپین ۳ را می بینید.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا