بازی Xeodrifter برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

Atooi با انتشار توییتی اعلام کرد که بازی Xeodrifter که در نمای دو‌ بعدی و سبک پلتفرمر و مترویدوینیا طراحی شده است، برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

موبنا – اخیرا در جریان اخبار بازی خواندیم که استودیو آتویی (Atooi) قصد دارد سه بازی را در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ عرضه کند. حال سازندگان در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده‌اند که اولین بازی از سه اثر وعده داده‌شده Xeodrifter است که در سبک پلتفرمر دو‌بعدی و مترویدوینیا طراحی شده است. سازندگان در مورد انتشار اطلاعات بیشتر سکوت اختیار و به عبارت «اطلاعات بیشتر به‌زودی منتشر می‌شود» بسنده کرده‌اند. باز با این حال، این موضوع که سازندگان قصد دارند بازی‌های خود را برای سوییچ هم عرضه کنند، می‌تواند امری خوش‌آیند باشد.

در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را به همراه عکسی که بازی Xeodrifter را روی سوییچ نشان می‌دهد، مشاهده کنید:

بازی Xeodrifter برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

برای کاربرانی که با این بازی آشنایی ندارند باید گفت که Xeodrifter در ابتدا در استودیو رنگید کید (Renegade Kid) توسعه یافت و در دسامبر سال ۲۰۱۴ برای پی سی و نینتندو ۳DS منتشر شد. در سال ۲۰۱۵ بازی مذکور برای کنسول‌های Wii U، پلی استیشن ۴ و پلی‌ استیشن ویتا پورت شد. محتوای بازی در مورد فضانوردی است که در پی مشکلی که برای فضاپیمای او رخ داده است راهی سیارات نزدیک خود شده است. او در این سیاره‌ها به دنبال تجهیزاتی برای تعمیر کردن فضاپیمای خود می‌گردد و در این حین با دشمنانی مواجه می‌شود که قصد دارند وی را از دستیابی به این هدف باز دارند.

در سال ۲۰۱۶ استودیو رنگید کید تعطیل شد و مالکین این استودیو یعنی جولز واتشام و گرگ هارگروو دو کمپانی جداگانه با نام‌های Atooi و Infitzmo تاسیس کردند. استودیو اینفیتزمو توانست مجوز بازی‌های سه‌بعدی استودیوی قبلی را در اختیار بگیرد؛ در حالی که در آن سو امتیاز بازی‌های دوبعدی به جولز و استودیو آتویی سپرده شد. این موضوع باعث شد که جولز تصمیم بگیرد بازی‌هایی همچون Mutant Mudds و Xeodrifter را برای نینتندو سوییچ آماده کند.

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Xeodrifter هنوز مشخص نشده است، اما همانطور که سازندگان وعده داده‌ بودند در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه این بازی خواهیم بود. برای آشنایی بیشتر با بازی در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

 منبع: زومجی 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا