فناوری هوشمند «اَلکسا» وارد هدفون‌ها می‌شود

کیت جدید آمازون به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا بتوانند دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل را مناسب با فناوری هوشمند صوتی الکسا توسعه دهند و برنامه‌نویسی‌های نرم‌افزاری محصول مربوطه را متناسب با این فناوری به انجام برسانند.

موبنا – یکی از بهترین فناوری‌های دستیار هوشمند صوتی که تاکنون عرضه شده است اَلکسا نام دارد که شرکت آمازون آن را توسعه می‌دهد و هم اکنون در انواع مختلف اسپیکرهای هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد. آمازون در آخرین اقدام خود توضیح داد که به زودی «کیت توسعه ابزارهای جانبی الکسا» را روانه بازار می‌کند تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار متناسب با آن بتوانند دستگاه‌های الکترونیکی مختلف از جمله هدفون، ساعت مچی هوشمند و مچبندهای مخصوص تناسب اندام را روانه بازار کنند.

فناوری هوشمند «اَلکسا» وارد هدفون‌ها می‌شود

این طور که شرکت آمازون توضیح داده است، کیت مذکور به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا بتوانند دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل را مناسب با فناوری هوشمند صوتی الکسا توسعه دهند و برنامه‌نویسی‌های نرم‌افزاری محصول مربوطه را متناسب با این فناوری به انجام برسانند. بر این اساس تمام دستگاه‌های مجهز به فناوری ارتباطی بلوتوث که بر پایه این کیت ساخته می‌شوند به صورت مستقیم از طریق اپلیکیشن «آمازون الکسا» به «سرویس صوتی الکسا» (AVS) متصل خواهند شد. این اپلیکیشن هم اکنون برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است.

از جمله شرکت‌هایی که با آمازون قرارداد منعقد کرده‌اند تا در آینده نزدیک دستگاه‌های الکترونیکی همراه خود را مبتنی بر فناوری دستیار صوتی الکسا روانه بازار کنند می‌توان به Bose، Jabra، iHome، Beyerdynamic، Bower و Wilkins اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا