انتشار مستقیم استوری‌های اینستاگرام روی واتس‌اپ ممکن شد

کاربرانی که هم‌اکنون به این قابلیت دسترسی دارند می‌توانند استوری‌های اینستاگرام را به صورت مستقیم روی اپلیکیشن ارتباطی واتس‌اپ هم منتشر کنند.

موبنا – استوری‌های منتشر شده در اینستاگرام قابلیتی هستند که این شبکه اجتماعی آنها را از اسنپ‌چت کپی کرد و طولی نکشید که محبوبیت آنها بسیار افزایش یافت. اینستاگرام نخستین بار در مارس ۲۰۱۷ انتشار استوری را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد و سپس فیسبوک هم قابلیت مشابه را در اختیار کاربران خود گذاشت.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده، تعداد استوری‌هایی که هر روز در اینستاگرام منتشر می‌شود از مجموع مشترکان شبکه اجتماعی اسنپ‌چت بیشتر است و طبق آمار موجود، اسنپ‌چت روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون مشترک فعال دارد.

با این وجود باید گفت که قابلیت مذکور در شبکه اجتماعی فیسبوک چندان مورد استقبال قرار نگرفت و کاربران زیادی سراغ آن نرفتند. شرکت فیسبوک که به جز این شبکه اجتماعی، اینستاگرام و واتس‌اپ را زیرمجموعه خود قرار داده است امکانی را فراهم کرده است که انتشار استوری بین این پلتفرم‌ها مشترک باشد. بر این اساس در مرحله نخست مشترکان اینستاگرام در کشور برزیل می‌توانند به صورت مستقیم استوری‌های اینستاگرام را روی واتس‌اپ هم به انتشار برسانند.

انتشار مستقیم استوری‌های اینستاگرام روی واتس‌اپ ممکن شد

این طور که خبرگزاری تِک‌کرانچ بر اساس بیانیه رسمی دریافت شده از سوی شرکت فیسبوک گزارش داده است، این قابلیت به صورت آزمایشی در اختیار مردم برزیل قرار گرفته است تا در صورت موفقیت، به شکل عمومی برای همه کاربران جهان عرضه شود.

کاربرانی که هم‌اکنون به این قابلیت دسترسی دارند می‌توانند استوری‌های اینستاگرام را به صورت مستقیم روی اپلیکیشن ارتباطی واتس‌اپ هم منتشر کنند. این اپلیکیشن یک بخش ویژه موسوم به «واتس‌اپ استاتوس» دارد که در اصل برای انتشار استوری‌های اینستاگرام هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. استوری‌ها در این ابزار مجزا هم روش مشابه رمزگذاری را شامل می‌شود و همچنین مدت انتشار آنها در واتس‌اپ هم ۲۴ ساعت در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا