آغاز طرح تعویض باتری آیفون‌های قدیمی با قیمت ۲۹ دلار

بر خلاف پیش بینی های قبلی مبنی بر آغاز این طرح از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی، شرکت اپل از امروز طرح تعویض باتری آیفون‌های قدیمی با قیمت ۲۹ دلار را آغاز کرد.

موبنا – چند روز قبل شرکت اپل نامه عذرخواهی خود را در رابطه با کند شدن مدل‌های قدیمی گوشی هوشمند آیفون به دلیل ناکارآمدی باتری این دستگاه منتشر کرد و توضیح داد که به زودی مشکلات پیش آمده را برطرف می‌کند. اپل در نامه خود اعلام کرد اختلال در بخش باتری دستگاه باعث می‌شود که گوشی هوشمند حین انجام برخی کارها به صورت ناخودآگاه خاموش شود.

در این نامه عذرخواهی همچنین گفته شد که این شرکت به دنبال راه چاره می‌گردد و تضمیم دارد باتری گوشی‌های «آیفون ۶» به بعد را تنها با دریافت ۲۹ دلار تعویض کند. لازم به ذکر است که این باتری در حالت عادی ۷۹ دلار قیمت داشت که با تخفیف اپل از مدتی قبل با قیمت ۵۰ دلار در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

آغاز طرح تعویض باتری آیفون‌های قدیمی با قیمت ۲۹ دلار

پیش‌بینی می‌شد این طرح از ابتدای ژانویه ۲۰۱۸ آغاز شود. یکی از سخنگویان شرکت اپل هم گفته بود که این شرکت برای اجرای طرح مذکور به زمان بیشتری نیاز دارد و با این وجود شرکت اپل از امروز طرح تعویض باتری آیفون‌های قدیمی با قیمت ۲۹ دلار را آغاز کرد.

در حالی که رقبای بزرگ اپل از جمله سامسونگ، ال‌جی، موتورولا و اچ‌تی‌سی هر کدام با انتشار بیانیه‌های مجزا اعلام کردند که باتری گوشی‌های قدیمی آنها هیچ مشکلی ندارد و چنین دردسری را برای مشتریان خود ایجاد نمی‌کنند، هنوز عکس العمل کاربران در مقابل مشکل ایجاد شده توسط اپل و پرداخت هزینه از جیب آنها مشخص نشده است.

تعویض باتری گوشی هوشمند «آیفون ۶» و مدل‌های بعد از آن به این دستگاه‌ها امکان می‌دهد تا بدون بروز هرگونه مشکل بتوانند جلوی خاموش شدن ناگهانی را بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا