انتشار مشخصات دقیق خانواده P20 هوآوی مجهز به سه دوربین ۴۰ مگاپیکسلی

شرکت هوآوی سری بعدی گوشی‌های هوشمند خود در خانواده محصولات P را با نام P20 وارد بازار می‌کند.

موبنا – شرکت هوآوی طی سه سال گذشته گوشی‌های P8، P9 و P10 را به عنوان یکی از بهترین محصولات خود روانه بازار کرد و هم اکنون کاربران جهانی در انتظار خانواده جدید محصولات این شرکت چینی موسوم به P11 به سر می‌برند. ولی این طور که منابع آگاه اعلام کردند این اتفاق احتمالا صورت نمی‌گیرد.

این طور که برخی رسانه‌های چینی امروز تصاویری را منتشر کردند مشخص شد شرکت هوآوی سری بعدی گوشی‌های هوشمند خود در خانواده محصولات P را با نام P20 وارد بازار می‌کند.

تصاویر منتشر شده از طراحی اولیه این خانواده از محصولات هوآوی نشان می‌دهد که شرکت مذکور چه قابلیت‌هایی را برای آنها پیش‌بینی کرده است. قرار است سه گوشی هوشمند جدید با نام‌های P20، P20 Plus و P20 Pro وارد بازار شوند.

انتشار مشخصات دقیق خانواده P20 هوآوی مجهز به سه دوربین ۴۰ مگاپیکسلی

این طور که در خبرها گفته شده است، گوشی هوشمند جدید هوآوی برای دوربین دیجیتالی اصلی خود سه لنز مجزا در نظر گرفته است که کیفیت آنها ۴۰ مگاپیکسل برآورد می‌شود و همچنین زوم دوگانه ۵ برابری هم در آنها وجود دارد. در حالت تئوری می‌توان گفت این بهترین دوربین موبایلی در تمام گوشی های هوشمند جهان است و اگر به همین شکل وارد بازار شود، گوی سبقت را از همه گوشی‌های جهان می‌رباید.

انتشار مشخصات دقیق خانواده P20 هوآوی مجهز به سه دوربین ۴۰ مگاپیکسلی

این طور که گفته شده است دو گوشی هوشمند P20 و P20 Plus طراحی مشابه دارند و حسگر اثر انگشت در بخش جلوی دستگاه کار گذاشته شده است و در قسمت پشت بدنه آنها سه لنز دوربین دیده می‌شود که این لنزها در گوشی هوشمند P20 به صورت افقی و در گوشی هوشمند P20 Plus به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند و تنها تفاوت اصلی میان این دو محصول اندازه نمایشگر آنها است.

انتشار مشخصات دقیق خانواده P20 هوآوی مجهز به سه دوربین ۴۰ مگاپیکسلی

گوشی هوشمند P20 Pro هوآوی طراحی متفاوت دارد و بیشترین درصد نمایشگر نسبت به سطح روی آن به کار رفته است که از نظر ظاهری می‌توان آن را مشابه «آیفون ایکس» اپل دانست. حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند پشت بدنه آن، زیر سه لنز دوربین کار گذاشته شده است.

این طور که منابع آگاه می‌گویند دو گوشی هوشمند P20 و P20 Plus هوآوی تراشه Kirin 970 را شامل می‌شوند که از این نظر با دو گوشی هوشمند mate 10 و Mate 10 Pro مشابهت دارند. در این میان برای گوشی هوشمند P20 Pro تراشه پرقدرت‌تر Kirin 975 در نظر گرفته شده است. هر سه گوشی هوشمند جدید رم ۶ گیگابایتی و حداقل حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را هم شامل می‌شوند.

شرکت هوآوی تصمیم دارد خانواده جدید گوشی های P20 خود را در کنگره جهانی تلفن همراه موسوم به MWC 2018 که اول مارس در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، معرفی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا