کریسمس امسال ۱۹۶ میلیون دلار اپلیکیشن به مردم جهان فروخته شد

کاربران جهانی فارق از دستگاه‌های موبایلی مختلفی که مورد استفاده قرار می‌دهند در روز ۲۵ دسامبر بیشتر از ۱۹۶ میلیون دلار برای خرید اپلیکیشن یا اشتراک در اپلیکیشن‌های کاربردی مختلف پول پرداخت کردند.

موبنا – بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی «سنسور تاوِر» میزان هزینه پرداخت شده از سوی کاربران جهانی برای خرید یا اشتراک در یک اپلیکیشن در فروشگاه‌های اینترنتی «اپل استور» و «گوگل پلِی» در روز کریسمس ۲۰۱۷ بیش از ۱۹۶ میلیون دلار بوده است.

به عبارت دیگر می‌توان گفت کاربران جهانی فارق از دستگاه‌های موبایلی مختلفی که مورد استفاده قرار می‌دهند در روز ۲۵ دسامبر بیشتر از ۱۹۶ میلیون دلار برای خرید اپلیکیشن یا اشتراک در اپلیکیشن‌های کاربردی مختلف پول پرداخت کردند.

طبق آمار منتشر شده، میزان هزینه پرداخت شده برای خرید یا اشتراک اپلیکیشن‌ها در دستگاه‌های اندرویدی چین به میزان چشمگیر افزایش یافت و در این زمینه تاثیر قابل ملاحظه برجا گذاشت. در مجموع در روز کریسمس سال گذشته ۱۷۴ میلیون دلار اپلیکیشن به کاربران جهانی فروخته شده بود که این رقم امسال با رشد ۱۲.۳ درصدی به ۱۷۴ میلیون دلار رسید.

کریسمس امسال ۱۹۶ میلیون دلار اپلیکیشن به مردم جهان فروخته شد

این طور که کارشناسان اعلام کردند، در فصل سوم سال جاری میلادی در مجموع ۱۷ میلیارد دلار اپلیکیشن در سراسر جهان فروخته شد. در این دوره زمانی سه ماهه تعداد دانلودهای صورت گرفته برای اپلیکیشن‌ها ۲۶ میلیارد بار گزارش شد و این مسئله افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند توسط کاربران جهانی را نشان داد.

لازم به ذکر است که در روز کریسمس امسال بازی‌های موبایلی محبوب‌ترین اپلیکیشن بودند و بیشترین هزینه برای در اختیار گرفتن آنها پرداخت شد و البته دانلود اپلیکیشن‌های غیر از بازی هم رشد بیشتری را تجربه کردند. در روز کریسمس امسال میزان خرید اپلیکیشن‌های غیر بازی توسط کاربران جهانی رشد ۶۶ درصدی را تجربه کرد و البته درآمد حاصل از دانلود اپلیکیشن‌های بازی هم در این روز ۵.۲ درصد نسبت به سال قبل بیشتر شد.

کریسمس ۲۰۱۶ درآمد حاصل از فروش اپلیکیشن‌های غیر بازی در جهان ۲۴ میلیون دلار محاسبه شده بود که این رقم امسال به ۳۸ میلیون دلار رسید. در دوره زمانی مشابه ارزش اپلیکیشن‌های بازی دانلود شده توسط کاربران جهاین از ۱۵۰ میلیون دلار به ۱۵۸ میلیون دلار رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا