آیفون پرفروش‌ترین کالای دیجیتالی در سال ۲۰۱۷ شد

طی یک سال گذشته در مجموع ۲۳۳ میلیون دستگاه آیفون در سراسر جهان فروخته شد که این رقم از پیش‌بینی‌های قبلی بیشتر بود.

موبنا – نتایج حاصل از مطالعه جدی مرکز GBH نشان داد گوشی هوشمند آیفون اپل طی سال ۲۰۱۷ میلادی پرفروش‌ترین محصول دیجیتالی در جهان بود. بر اساس آمار موجود، طی یک سال گذشته در مجموع ۲۳۳ میلیون دستگاه آیفون در سراسر جهان فروخته شد که این رقم از پیش‌بینی‌های قبلی بیشتر بود.

دومین دستگاه الکترونیکی پرفروش در سالی که گذشت «گلکسی اس۸» و «گلکسی نوت ۸» سامسونگ بود که از آنها ۳۳ میلیون دستگاه به فروش رسید. اسپیکر هوشمند «اکو دات» آمازون در خانواده اسپیکرهای هوشمند رده‌پایین طبقه‌بندی می‌شود هم با فروش ۲۴ میلیون دستگاه رتبه سوم را از آن خود کرد.

آیفون پرفروش‌ترین کالای دیجیتالی در سال ۲۰۱۷ شد

شرکت اپل با فروش ۲۰ میلیون دستگاه ساعت مچی هوشمند «اپل واچ» توانست رتبه چهارم را هم به خود اختصاص دهد. پنجمین رتبه از این لیست را کنسول بازی دوگانه «نینتندو سوئیچ» با فروش ۱۵ میلیون دستگاه از آن خود کرد.

گوشی هوشمند آیفون اپل همچنین در سال ۲۰۱۶ میلادی موفق شده بود عنوان پرفروش‌ترین کالای دیجیتالی در جهان را از آن خود کند که آن زمان گفته شد ۲۱۱ میلیون دستگاه آیفون در سراسر دنیا فروخته شده است. «دانیل ایوس» از مدیران مرکز تحقیقاتی GBH توضیح داد که آیفون با به‌روزرسانی‌هایی که سال ۲۰۱۸ میلادی در اختیار می‌گیرد، پایان سال آینده هم می‌تواند عنوان پرفروش‌ترین دستگاه موبایلی جهان را از آن خود کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا