هفت نکته ای که میت ۱۰ را در سفرها به یک همراه تبدیل می‌کند!

روند اتفاقات تکنولوژی به نحوی رقم خورده است که اکنون شما اسمارت فون خودتان را در هر موقعیتی به همراه باشید.

موبنا – این‌که شما بخواهید در هر مکانی کلی تجهیزات به همراه داشته باشید، کار درستی نیست ازاین‌رو می‌خواهیم در این مطلب شمارا باقابلیت‌هایی معرفی کنیم که اگر سری هواوی میت ۱۰ را به همراه داشته باشید، برای شما بهترین نقش را ایفا می‌کند.

۱. جایگزینی برای دوربین DSLR

شما به‌سرعت سفر می‌کنید و می‌توانید کلی تصاویر لذت‌بخش بگیرید اما به همین اندازه وسیله‌ای که برای عکاسی با خودتان حمل می‌کنید هم باید لذت‌بخش طراحی‌شده باشد. گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت ۱۰ دقیقاً با همین هدف طراحی‌شده است. این دستگاه‌ها دارای لنزهای شگفت‌انگیز لایکا هستند که با داشتن دریچه دیافراگم f/1.6 کاملاً برای ضمن ثبت تصاویر استودیویی، شمارا شگفت‌زده خواهد کرد. سری میت ۱۰ متشکل از دو دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم در کنار ۱۲ مگاپیکسلی RGB است. این دوربین دارای فناوری OIS بوده که زوم هیبریدی ۴ برابری دارند تا شما بتوانید به‌راحتی زوم کرده و با کمترین لرزش، تصویر خود را ثبت کنید. دوربین در این سری با فناوری هوش مصنوعی ادغام‌شده است و می‌تواند صحنه‌های مختلف را تشخیص دهد. شما به‌راحتی می‌توانید با داشتن تنظیمات دستی هر چیزی را تنظیم کنید اما می‌توانید به خود دستگاه هم اعتماد کنید تا دستگاه به‌صورت اتوماتیک برای شما بهترین موقعیت را تنظیم کند. سری هواوی میت ۱۰ به دلیل بهره بردن از قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند به شما تضمین تصاویری باکیفیت را بدهد. شما به‌راحتی از آتش‌بازی‌ها می‌توانید تصویر بگیرید بدون این‌که تصاویر حالت blur و یا کمبود نور داشته باشند.

 

۲. پاور بانک

پاور بانک خودتان را در خانه قرار دهید! سری هواوی میت ۱۰ شما دارای باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هست که انرژی لازم برای شمارا تأمین کند. فرقی نمی‌کند فعالیت شما به چه شکل باشد زیرا در این دستگاه‌ها بازهم هوش مصنوعی قدرت‌نمایی کرده است می‌تواند مصرف انرژی دستگاه شمارا کاملاً مطابق نیاز و تجربه به‌دست آمده از شما تنظیم کند حتی اگر باتری شما نیز کم بیاید، به لطف استفاده از فناوری SuperCharge تنها در نیم ساعت دستگاه شما از ۰ تا ۵۸ درصد شارژ خواهد شد.

۳. دستگاه بازی قابل‌حمل

اگر شما هم اهل بازی‌های ویدیویی هستید، دیگر نیازی نیست دستگاه بازی قابل‌حمل خودتان را در تاکسی و یا قطار حمل کنید چراکه در سری هواوی میت ۱۰ به دو دلیل نیاز شما کامل برطرف خواهد شد. باتری بزرگ و قدرت عملکرد بسیار بالا دو مؤلفه‌ای هستند که تجربه بسیار بی‌نظیری را شکل خواهند داد. برای مثال در بازی “Clash of Kings“ هواوی با به‌کارگیری از سریع‌ترین مودم ارتباطی LTE Cat18 و چیپست  بهینه‌شده می‌تواند ۲۵ درصد لود سریع‌تری در بازی را برای شما رقم بزند. این میزان سرعت در موقعیت‌های مختلف برای کاربر از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

۴. نقشه

تمام نقشه‌های کاغذی خودتان را فراموش کنید! شما می‌توانید از سری اسمارت‌فون‌های هواوی میت ۱۰ با دارا بودن از نقشه ناوبری هوشمند به شما امکان این را می‌دهد که در بالاترین دقت ممکن حتی در تونل‌ها و یا بزرگراه‌های خارج از شهر مکان خودتان را پیدا کنید و به‌راحتی به مسیریابی بپردازید.

۵. دیکشنری

به‌جرئت می‌توان گفت حتی یک لغت را هم از دست نخواهید داد. با سری هواوی میت ۱۰ می‌توان حمل‌ونقل دیکشنری‌های سنگین را فراموش کرد.  در سری میت ۱۰ هواوی می‌توان به‌صورت همزمان (real-time) با کمک گرفتن از دوربین بین ۵۰ زبان زنده دنیا عمل ترجمه را انجام داد. فرایند در نظر گرفته‌شده با درگیر شدن هوش مصنوعی نسبت به سیستم‌هایی که هوش مصنوعی ندارند، ۳۰۰ درصد سرعت بیشتر را برای سری میت ۱۰ رقم‌زده است.

۶. آلبوم تصاویر

آلبوم‌های عکس، خاطره‌های فراموش‌نشدنی از گذشته هستند. شما با سری میت ۱۰ هواوی و توسط فرایند نرم‌افزاری در نظر گرفته‌شده می‌توانید آلبوم‌های تصویر شگفت‌انگیز خودتان را در دستگاه تشکیل دهید و از آن‌ها مراقبت کنید. البته به‌راحتی هم می‌توانید با دوستان خودتان آن را به اشتراک بگذارید و تصاویر و ویدیوها را با سرعتی ۱۰۰ برابر بیشتر از بلوتوث برای آن‌ها ارسال کنید. البته لازم به ذکر است که نیازی به وجود وایرلس مشترک نیست و به‌صورت مستقیم به دیگر دستگاه‌ها متصل خواهد شد.

 

۷. گوشی دوم

مسلماً زمانی که شما به سفری خارج از کشور می‌روید نیاز دارید تا با خطی محلی تماس و یا پیام‌های خودتان را ارسال کنید. سری اسمارت‌فون‌های هواوی میت ۱۰ دارای دو درگاه سیم‌کارت هستند و این امکان را به خوبی برای شما فراهم می‌کنند که با در نظر گرفتن سیم‌کارت محلی دوم، به‌راحتی تماس و یا پیام خود را بین دو خط سوییچ کنید.

 

در سفرها با داشتن یکی از دستگاه‌های سری هواوی میت ۱۰ در جیب خود، لذتی بیشتر را تجربه کنید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا