چگونه مصرف انرژی در Mate 10 Pro را به حداکثر برسانیم؟

شرکت هوآوی برای مدیریت انرژی در پرچمدار جدید گوشی های خود قابلیت های کاربردی و ویژه ای را در نظر گرفته است که به کمک آنها میتوانید انرژی ذخیره شده در گوشی خود را تا بیش از یک هفته نگه دارید.

موبنا – اگر گوشی هوشمند Mate 10 Pro را مورد استفاده قرار دهید، با گذشت یک هفته به این نتیجه می‌رسید که یکی از بهترین و زیباترین گوشی‌های هوشمند جهان را در اختیار دارید. هرچه با این گوشی بیشتر کار می‌کنید نوآوری‌های بیشتری پیش روی خود می‌بینید و مطلع می‌شوید که تا چه اندازه خدمات اختصاصی و ویژه آن برای شما کاربرد دارد. یکی از بخش‌های این گوشی هوشمند که به شما اطمینان می‌دهد در هر لحظه حداکثر استفاده را از آن ببرید، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه است که نگرانی‌های شما را در این زمینه برطرف می‌کند. این باتری به قدری با ظرفیت است که برای دو روز متوالی نیازی به شارژ مجدد ندارد و حتی اگه از گوشی استفاده طولانی‌ مدت کنید باز هم با مشکل مواجه نمی‌شوید.

خوشبختانه شرکت هوآوی قابلیت‌های ویژه برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است تا بتوانید عمر باتری را به حداکثر برسانید و بیشترین استفاده را از آن ببرید.

بخش ویژه Phone Manager برای مدیریت داخلی گوشی از قسمت‌هایی است که هوآوی با رابطه کاربری خود در اختیار شما می‌گذارد و به صورت ویژه برای گوشی هوشمند Mate 10 Pro طراحی شده است. این بخش در اصل اپلیکیشن سیستمی دستگاه است و بنابراین امکان پاک کردن آن از روی گوشی هوشمند وجود ندارد. با این بخش شما می‌توانید نحوه مصرف انرژی در گوشی هوشمند خود را مدیریت کنید و استفاده از باتری دستگاه را به حداکثر برسانید. با تنظیماتی که در این بخش انجام می‌دهید، شما می‌توانید در قسمت انتهای نمایشگر لمسی انگشت خود را به سمت پایین حرکت دهید تا شورت‌کات مربوط به اپلیکیشن‌هایی که به تازگی باز کرده‌اید برای شما نمایان شود. شما می‌توانید به جز ورود مستقیم به این بخش، از طیق بخش جست‌وجوگر گوشی که در همه صفحات در دسترس شما قرار می‌گیرد هم به آن دسترسی داشته باشید.

چگونه مصرف انرژی در Mate 10 Pro را به حداکثر برسانیم؟

در این بخش قابلیتی با نام Optimize ارایه شده است که کارایی مختلفی دارد. یکی از امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده این است که مطلع شوید کدام یک از اپلیکیشن‌های موجود به میزان زیاد در حال تخلیه باتری دستگاه هستند. به عنوان مثال ممکن است گیرنده بی‌سیم بلوتوث فعال باشد و فعال شدن این کلید به شما نشان می‌دهد که می‌بایست هرچه سریع‌تر آن را خاموش کنید.

قابلیت دیگری که در این بخش در نظر گرفته شده است تحلیل وضعیت باتری است که بخش ویژه آن با نام Battery در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این بخش راهکارهای ویژه در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید توان باتری را به حداکثر برسانید و از قابلیت‌های گوشی هوشمند در حالت آماده‌باش با نمایشگر قفل بیشتر استفاده کنید. پس از ورود به این بخش گزینه‌ای که در سمت چپ تصویر برای شما نمایان شده است را فعال کنید تا از این طریق بتوانید میزان انرژی باقیمانده در باتری را مشاهده کنید. این بخش تمام اطلاعات مورد نیاز شما را با جزییات کامل شامل می‌شود و طراحی آن بسیار ساده و کاربردی است. با مشاهده این بخش به خوبی مطلع می‌شوید که با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته تا چه زمانی انرژی در اختیار خواهید داشت. با وارد شدن به این بخش می‌توانید مطلع شوید کدام یک از ابزارهایی که مورد استفاده قرار دادید بیشترین انرژی را مصرف کردند و کدام یک از اپلیکیشن‌های فعال همچنان در حال کاهش مصرف انرژی گوشی هوشمند شما هستند. این بخش به شما نشان می‌دهد که در حالت کلی سیستم دریافت سیگنال‌های موبایلی، گیرنده GPS، گیرنده بی‌سیم وای-فای و … هر کدام چه میزان انرژی مصرف می‌کنند.

چگونه مصرف انرژی در Mate 10 Pro را به حداکثر برسانیم؟

شرکت هوآوی برای بهترین گوشی هوشمند خود یعنی Mate 10 Pro دو روش مجزا ارایه کرده است تا بتوانید به کمک آنها نحوه مصرف انرژی در این دستگاه را مدیریت کنید. هر دو روش در بخش Battery در اپلیکیشن Phone Manager در اختیار شما قرار می‌گیرند و البته از طریق بخش مربوط به اطلاع‌رسانی پیام‌ها نیز می‌توانید آنها را مشاهده کنید. حالت اول گزینه‌ای موسوم به Power Saving است که در حالت عادی با بستن اپلیکیشن‌های فعال و غیرکاربردی به مدت چهار ساعت به انرژی گوشی در حالت آماده‌باش اضافه می‌کند. این بخش همچنین با توقف همگام‌سازی ایمیل‌ها و کاهش تاثیرات صوتی-تصویری در سیستم اصلی سعی می‌کند میزان مصرف انرژی را به حداقل برساند.

چگونه مصرف انرژی در Mate 10 Pro را به حداکثر برسانیم؟

بخش دیگری که در این زمینه ارایه شده است Ultra Power Saving نام دارد. در شرایط که کاهش مصرف انرژی در شرایط عادی کفایت نمی‌کند می‌توانید این حالت را مورد استفاده قرار دهید. زمانی که گزینه Ultra Power Saving را فعال می‌کنید این سیستم هوشمند در قالب یک گزینه فوق‌العاده کاربردی قابلیت‌های خود را نمایان می‌کند. این قابلیت اپلیکیشن‌های مورد نیاز شما را برحسب اهمیت آنها اولویت‌بندی می‌کند، تمام اپلیکیشن‌های فعال در قسمت پس‌زمینه را غیرفعال می‌کند، به شما امکان می‌دهد با مشاهده لیست پیش‌روی خود اپلیکیشن‌های ضروری را انتخاب کنید تا در نهایت بتوانید به مدت یک هفته از این گوشی هوشمند در حالت آماده‌باش استفاده کنید.

چگونه مصرف انرژی در Mate 10 Pro را به حداکثر برسانیم؟

با فعال کردن این قابلیت شما می‌توانید میزان مصرف انرژی در باتری Mate 10 Pro را به حداکثر برسانید. در منوی Battery گزینه‌ای با نام Launch برای شما در نظر گرفته شده است که برای اپلیکیشن‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند یک برنامه‌ریزی دقیق می‌کند تا گوشی هوشمند به صورت بهینه از آنها استفاده کند. برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از قابلیت مذکور اطمینان حاصل کنید که بخش Manage Automatically در همین منو فعال شده باشد. این قابلیت به گوشی هوشمند Mate 10 Pro کمک می‌کند اپلیکیشن‌هایی که بیش از همه مورد استفاده قرار می دهید را مشاهده کنید و زمانی که به آنها اختصاص می‌دهید را ببنید. از این طریق می‌توان میزان انرژی مصرف شده در گوشی را بهتر مدیریت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا