اعلام برنامه زمانی برای عرضه گوشی‌های هوآوی در سال ۲۰۱۸

فصل چهارم ۲۰۱۸ دو گوشی هوشمند پرقدرت و پیشرفته در سری محصولات Mate عرضه می‌شوند و به خانواده‌های Mate Pro و Mate Lite تعلق دارند.

موبنا – شرکت هوآوی به عنوان سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان برنامه خود برای سال ۲۰۱۸ میلادی را منتشر کرد و توضیح داد در یک سال پیش‌رو چه محصولاتی را روانه بازار می‌کند.

بر اساس تصویر منتشر شده از سوی این شرکت چینی مشخص شد دستگاه‌های جدیدی که قرار است با برند هوآوی در فصل نخست سال ۲۰۱۸ وارد بازار شوند با نام «مایا»، «سالینا» و «آنر ۱» توسعه یافته‌اند و تا پایان زمستان فروش آنها آغاز می‌شود.

همچنین پیش‌بینی شده است در فصل نخست سال ۲۰۱۸ میلادی پرچمداران هوآوی یعنی Mate 10 Pro و Mate 10 Lite گسترده‌تر از قبل در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرند.

اعلام برنامه زمانی برای عرضه گوشی‌های هوآوی در سال ۲۰۱۸

فصل دوم سال پیش‌رو هم برای هوآوی بسیار شلوغ است و این شرکت بزرگ تصمیم دارد در این دوره زمانی سه گوشی هوشمند در خانواده سری گوشی‌های P خود روانه بازار کند که آنها در سری محصولات P، P Plus و P Lite عرضه می‌شوند. در این میان گفته شده است که این محصولات بخشی از خانواده گوشی‌های P20 خواهند بود. طی این فصل قرار است از گوشی هوشمند «آنر ۲» هوآوی به صورت رسمی رونمایی شود.

فصل سوم سال ۲۰۱۸ میلادی زمان رونمایی از «آنر ۳» است و فصل چهارم دو گوشی هوشمند پرقدرت و پیشرفته در سری محصولات Mate عرضه می‌شوند و به خانواده‌های Mate Pro و Mate Lite تعلق دارند. چهارمین مدل گوشی هوشمند «آنر» نیز در آخرین فصل از سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار می‌شود.

علاوه بر گوشی هوشمند، شرکت چینی تصمیم دارد در فصل اول و دوم سال ۲۰۱۸ میلادی روترهای بی‌سیم، فناوری‌های پوشیدنی، دوربین دیجیتالی ۳۶۰ درجه و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی خود را هم روانه بازار کند. این شرکت گزارش مذکور را به صورت رسمی تایید کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا