گزارش تصویری؛ موشکافی رازهای طراحی آنر ۹

آنر ۹ نسبت به نسل قبل خود یک قدم رو به جلو در طراحی به حساب می‌آید. اکنون ظاهر این دستگاه با معیار گوشی‌های هوشمند زیبا هماهنگی دارد.

موبنا – امسال بسیاری از گوشی‌های هوشمند برای اینکه بتوانند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کنند از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده‌اند. به نظر می‌رسد این آینده طراحی گوشی‌های هوشمند است. طراحی که شاسی‌های دستگاه از فلز و بدنه پشتی و رویی دستگاه از شیشه ساخته شده است. استفاده هوشمندانه‌ای که از این طراحی شده، به حداقل رساندن بخش‌های فلزی شاسی مخصوصا در کناره‌های طولی دستگاه و خمیده کردن شیشه پشتی و رویی گوشی به سمت داخل دستگاه است.
آنر ۹ هواوی در بخش جلویی دستگاه از نمایشگری ۵.۱۵ اینچی بهره می‌برد که در کناره‌ها به سمت داخل حالتی خمیده پیدا کرده است. این موضوع در پشت دستگاه بیشتر کار شده و لبه‌های کاملا خمیده‌ای به سمت داخل ظاهری بسیار زیبا به گوشی بخشیده و در دست گرفتن آن را بسیار لذت‌بخش کرده است.
ابعاد کلی دستگاه ۱۴۷.۳ میلی‌متر طول در ۷۰.۹ میلی‌متر عرض و ۷.۵ میلی‌متر ضخامت است. آنر ۹ تنها ۱۵۵ گرم وزن دارد. کیفیت ساخت و اجزای تشکیل دهنده این گوشی از مواد باکیفیت در سطح پرچم‌داران است. به صورت کلی می‌توان این دستگاه را بهترین آنری دانست که تاکنون ساخته شده است.
آنر تمام سعی خود را کرده تا در آخرین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود از بهترین طراحی و کیفیت ساختی که می‌توانسته استفاده کند. این طراحی با اینکه بی‌نقص نیست اما از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است که در نگاه اول حتما چشم‌های شما را به خود جذب می‌کند.
به راحتی می‌توان آنر ۹ را با این طراحی و کیفیت ساخت در رده پرچم‌داران قرار داد. اگر دوست دارید یک گوشی با طراحی و مشخصات یک پرچم‌دار اما با قیمتی به مراتب پایین‌تر خریداری کنید، آنر ۹ می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی خرید شما باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا