جدیدترین راهکارهای سازمانی همراه اول در نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری

همراه اول با ارائه محصولات و خدمات سازمانی و راهکارهای اینترنت اشیا در این حوزه ها، در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور دارد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از ۳ تا ۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود و همراه اول با ارائه محصولات و خدمات نوین همراه اول کسب ‌و‌کار و راهکارهای اینترنت اشیا در حوزه حمل و نقل و خدمات شهری، در نمایشگاه حضور دارد.
بنابر این گزارش، سامانه پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل (سپهتن)، سامانه تعاملی هوشمند خودرو شامل سامانه های عیب یابی هوشمند و ردیابی هوشمند، کاربردهای اینترنت اشیا در صنعت حمل و نقل، معرفی شهر هوشمند از طریقAR، سرویس شماره مجازی جهت حفظ امنیت و حریم شخصی در اپلیکیشن های حمل و نقل شهری، سرویس خط ویژه سازمانی جهت کسب و کارهایی که توزیع و تحویل سیار دارند، سرویس APN جهت انتقال امن داده ها و همچنین معرفی محصولات و خدمات سازمانی همراه اول از برنامه های همراه اول برای حضور در این نمایشگاه است.
نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با موضوعات حمل و نقل (زمینی، ریلی، دریایی، هوایی)، ماشین آلات و تجهیزات، خدمات شهری و شهر هوشمند، شهروند الکترونیک، رسانه های دیجیتال شهری برگزار می شود.
علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از امروز تا ۶ دی ماه، از ساعت ۹ تا ۱۷ به محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، سالن B۳۸ مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا