راز ۱۳ ساله عدم واگذاری سهام اپراتور دوم

اگر پیگیر اخبار اپراتور دوم تلفن‌همراه باشید، حتما می‌دانید این اپراتور از بدو ورودش تاکنون حواشی زیادی داشته که البته هر چند وقت یک‌بار به بخشی از این حواشی در مجله‌ تلفن‌همراه پرداخته‌ایم؛ اما شماره جدید ماهنامه تلفن‌‌همراه این بار کمی متفاوت‌تر از گذشته است، چراکه در پرونده ویژه این شماره رازهای ۱۳ساله عدم واگذاری سهام این اپراتور منتشر شده و در کنار آن مخاطبان این شماره می‌توانند با پشت‌پرده اقدامات تاریخی و صد البته سؤال‌برانگیز اپراتور دوم در طی سال‌های فعالیتش در ایران آشنا شوند.

موبنا – اگر می‌خواهید با ابعاد پنهان حضور اپراتور چند ملیتی ام.تی.ان-ایرانسل در کشورمان آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم پرونده ویژه این شماره را از دست ندهید.
در بخش نقد و بررسی‌ این شماره هم رقابت دو گوشی مطرح از دو برند سامسونگ و هواوی را می‌خوانید. در این مطلب گوشی هانر ۹ با قیمتی کمتر از دو میلیون تومان به نبرد با پرچمدار معروف سامسونگ یعنی اس ۸ می‌رود. اگر می‌خواهید برنده نبرد این دو گوشی و اینکه کدام برتر هستند را بدانید، به بخش نقد و بررسی مجله تلفن‌همراه شماره دی‌ماه مراجعه کنید.
اما در بخش آموزش، کاربردی‌ترین تکنیک‌های عکاسی حرفه‌ای به زبان ساده آموزش داده شده است. اگر می‌خواهید با دوربین دیجیتال گوشی هوشمندتان لحظات خانوادگی یا حتی کاری را به بهترین شکل ثبت کنید، نیازی نیست به کلاس‌های زمان‌بر عکاسی بروید، در بخش آموزش این شماره چند نکته حیاتی برای اینکه عکس‌های بهتری با موبایل بگیرید را آموزش داده‌ایم.
در بخشی بانکداری موبایلی نیز از فناوری جدید Mobile POS یا همان کارتخوان‌های موبایلی گفته‌ایم. اگر تاکنون چیزی از این فناوری نشنیده‌اید یا با کاربردهای آشنا نیستید، توصیه می‌کنیم گزارش این شماره را از دست ندهید.
همان‌طور که می‌دانید، برخی افراد با هویت‌های جعلی در فضای مجازی مشکلات زیادی را برای کسانی که سطح اطلاعات کمی دارند، بوجود می‌آورند. از کلاهبرداری در ازدواج تا توطئه و سرقت اطلاعات، از تهیه تصاویر سیاه تا آدم‌ربایی و قتل… همه و همه مواردی هستند که شیادان فضای مجازی رقم می‌زنند. اگر می‌خواهید کیس‌‌های واقعی کارآگاهان پلیس و از جزئیات پرونده‌های جنایی حقیقی مطلع شوید،‌ گزارش‌ حوادث این شماره بخوانید.
و…
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

راز ۱۳ ساله عدم واگذاری سهام اپراتور دوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا